Toon posts:

koop geen Philips cd branders!!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de kabel van me Dell monitor gaar was na zo'n 7 jaar moest ik vlug een andere monitor kopen. Ik dacht laat ik maar meteen een andere brander kopen. Tenslotte doet m'n 4 speed hp8100i zo'n 20 min over een cd en een nieuwe fikker kost tegenwoordig geen drol meer.

Dus ik naar de Mediamarkt in Amsterdam, staat daar een flinke display met alleen maar philips cdrw5200 branders voor slechts 35 euro. Zo zo das een koopje!!

Nou nee ik heb hem pas 2 dagen en het ding leest NU al geen cd's meer!!! Ik heb er zo'n 15 cd's mee gefikt en 2 muziekcd's geript. En die gare ouwe trouwe 4 speed HP (met een sony binnenwerk) die heeft ruim 5 jaar trouwe dienst gedaan..

Moet dus morgen of later deze week die shit omruilen :( Ben benieuwd of die het dan 3 dagen volhoudt :/

nb: toen ie stuk was search gebruikt hier en alleen maar gare reviews over philips..

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:46

Sjaak_Afhaak

Bleh!

? is dit een reden om hiervoor een topic te openen? beetje onnodig, lijkt me. je had het beter in de ervaringen-topic kunnen plaatsen.

Hier staat tekst

Verwijderd

tja ik ben het volledig met de TS eens, mijn philipsje was ook vanaf het begin gaar
was ene cd in geklapt omdat het binnenwerk het door druk had begeven, brander kon zo de bak in geen garantie

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 18:27
Pech gehad, omruilen enzo....

maar om daarover zulke topics te beginnen is idd overdreven.
ik had btw ook een philips brander, ding had het toch 2,5 jaar uit gehouden, was er best tevreden mee.

dus ja pech misschien met het model.

[ Voor 44% gewijzigd door RonaldMade op 03-03-2004 21:00 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Elk merk heeft ooit wel eens een slecht apparaat. En voor dat geld moet je ook geen top kwaliteit verwachten. Geef Philips aub de kans dat apparaat te reparen dmv de garantie die je hebt?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij levert Philips voor een zeer groot deel van de cd-brander markt een groot deel van de onderdelen. Dus ze zullen zelf ook prima weten hoe ze een brander in elkaar moeten zetten. Ik denk dus dat je gewoon pech hebt gehad.

Verwijderd

Goede ervaringen mee anders. My first burner was een echte Philips CDD3610. 2-speed, dat waren nog eens tijden. Dat ding is nu......... 5 jaar oud ofzo. Mijn zusje vind 'm handig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 21:03 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ach ja, ik heb dit soort ervaringen ook met lite-ons maar ga daar ook niet echt een topic over openen. Slechte items komen overal wel voor. Het lijkt me dat het hier om een geisoleerde gebeurtenis gaat en dat dit niet de standaard is voor alle philips branders. Bovendien kun je hem nog makkelijk terugbrengen binnen de standaard 8 dagen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:40
Grote kans dat die 4speed cd-brander van HP eigenlijk een Philips is. Als je hem pas 2 dagen hebt en hij het niet meer doet ga je toch direct terug naar de Mediamarkt, krijg je direct een nieuwe. Vind het ook een beetje overdreven om hier een topic over te openen, dat ding is 35euro en je bent er niet eens mee terug geweest.

[ Voor 26% gewijzigd door waslijn op 03-03-2004 21:06 ]

Verwijderd

tja deze ervaringen heb ik met de complete 48x reeks en de oude 8x reeks, allemaal hetzelfde, van gare electronica tot ontploffende cd's, dr zullen vast wel goede tussen zitten, al geloof ik niet eens dat ze bij philips vandaan komen, in mijn ogen is het krisis zooi, en als ik nog iets koop is het nec of plextor, da's goed spul had laatst een vuego in m'n handen, exact hetzelfde als de philips met de zelfde kuren.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Shit happens.

Maar toch bedankt voor deze mededeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.