[XP] Map sluit vanzelf

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 20:36

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb hier een paar AVI's. Nou is het zo dat als ik bv in een van de mappen wil kijken waar de AVI zich bevind , dan krijg ik gelijk mn desktop te zien zonder taakbalk.
Na een paar seconden komt deze weer terug en dan zijn alles wat eerst open was (bv Internet ,andere mappen) gewoon weer weg. :?

Waar kan dit nou aan liggen.

Moet zeggen dat ik het wel vakker gehad heb , met verschillende films en ook na een clean install van XP

iRacing Profile Flickr

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:19
Kijk eens in je eventviewer, waarschijnlijk klapt je explorer eruit. Daardoor sluiten alle explorer-gerelateerde windows (inclusief taskbar).

Explorer start automatisch weer op, maar niet al je explorer-windows. In eventviewer zie je dan een application error, in de text daarvan vindt je het failing module. Bij mij was dat wbhook32.dll, een file van McAfee antivirus. Van de week was daar een update voor en guess what....Fout nooit meer gezien.

Whatever

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
En waar kan ik dit vinden :?

Het is wel zo dat alles wegklapt , alleen als ik de map ingesteld heb om de Icoontjes als plaatje te laten zien. (weet ff niet meer hoe dat genoemd wordt, sta nu achter een NT bak te typen)

iRacing Profile Flickr

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 10:57
Ik denk dat sjis bedoelt de logboeken in windows. Voor windows XP vind je die hier:

Start -> configuratiescherm -> prestaties ondehoud -> systeembeheer -> logboeken

Hier kun je precies zien welke fouten je allemaal hebt gehad!

..:: ::..

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik denk dat je een codec pack heb installed....
Ik heb ook eens iets dergelijks gehad na een dergelijke install.

Het probleem is dat explorer het eerste plaatje van de film wil laten zien in thumbnails. Door een verkeerde codec kan explorer dat niet en crashed.

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Dat klopt. Ik heb op dit moment de Kazaa codec pack.
Dus ik moetdeze verwijderen en gewoonalle codecs los installeren :?

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Er zijn wel meer codec packs dan alleen de kazaa codec pack. Ik zelf ben eigenlijk wel tevreden met de SLD-codec pack. Mischien kun je die eens proberen.
Pagina: 1