XBL: theArthurrrr
Verwijderd
2 video kaarten er in of een dualhead video kaart zoals Matrox G400 of en twinview kaart maar ik weet op de vroege morgen geen merk.:)
De G400 is out to dat, probeer er nog maar een te vinden. De G450 kan je nu overal vinden.Op vrijdag 15 december 2000 07:56 schreef icje het volgende:
2 video kaarten er in of een dualhead video kaart zoals Matrox G400 of en twinview kaart maar ik weet op de vroege morgen geen merk.:)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
HAHAH... g450 is waardeloos presteerd minder als een g400 en is nu al uit productie gehaald.Op vrijdag 15 december 2000 10:34 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
De G400 is out to dat, probeer er nog maar een te vinden. De G450 kan je nu overal vinden.
Ik wil mijn g400 32MB DH wel ruilen tegen een Gforce MX met tv out...
Verwijderd
Gister een beoordeling van de leadteck en de gainward GF2MX met twinview en TV-out. Ik heb zelf de Gainward (cardexpert) en ben er zeer tevreden over, zeker omdat ik hiervoor een vier MB S3 Trio kaartje had. Het verschil is duidelijk te merken
Verwijderd
Hangt ervan af, je kan voor het beste 2D beeld het beste een Matrox G400 DualHead kopen, maar die zijn in 3D niet supersnel. Of je kan - met minder dualhead opties - en slechter 2D beeld - een Leadtek GeForce2 MX met twinview kopen..
Je dan denk het beste de Asus V7100 nemen
Geforce 2 MX kaartje voor 425 gulden met TwinView
Heb ik ook en ben er uitermate tevreden over
Geforce 2 MX kaartje voor 425 gulden met TwinView
Heb ik ook en ben er uitermate tevreden over
Aiiii, wat ellendig allemaal, want ik heb pas een nieuwe 32mb vidcard gekocht (creative riva tnt2 m64). Moet ik die weer verkopen om iets anders te kopen !
Een andere optie is een grotere (21") monitor kopen, maar die geven ze ook niet weg. Ik wil nl. tekenprogs. draaien zonder dat m'n beeld teveel door pallettes wordt opgesnoept.
Een andere optie is een grotere (21") monitor kopen, maar die geven ze ook niet weg. Ik wil nl. tekenprogs. draaien zonder dat m'n beeld teveel door pallettes wordt opgesnoept.
voor zover ik weet zijn er 3 opties:
-videokaart met 2 uitgangen
-2 videokaarten
-een signaalsplitter
-videokaart met 2 uitgangen
-2 videokaarten
-een signaalsplitter
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Enige idee wat zo'n signaal splitter kost. Dit zal denk ik de goedkoopste oplossing zijn.
En kan je ieder willekeurige vidcard gebruiken of krijg je dan ook nog interne conficten in je comp.
Gelukkig heb ik 2mnd. geleden wat oude vidcards verkocht. Erg "slim"
En kan je ieder willekeurige vidcard gebruiken of krijg je dan ook nog interne conficten in je comp.
Gelukkig heb ik 2mnd. geleden wat oude vidcards verkocht. Erg "slim"
Heel simpel je koopt een tweede videokaart erbij (dat zal meestal pci moeten omdat je al een agp hebt) die zet je in je comp ga je vervolgens naar de bios om te zorgen dat de beste kaart ook als primairie monitor gezien (als je dit niet doet zal de pci kaart primairie worden) en klaar is kees
makkelijk heh
makkelijk heh
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Hallo jongens, zit hem nu geen signaalsplitter aan te praten! Hij wil niet alleen twee monitoren op 1 computer, maar ze ook allebei tegelijk nuttig gebruiken. Met een signaalsplitter krijgt hij 2X hetzelfde beeld, lekker nuttig.
Een Voodoo 3, TNT(2) kunnen in PCI-uitvoering als tweede kaart dienen.
Een Voodoo 3, TNT(2) kunnen in PCI-uitvoering als tweede kaart dienen.
Verwijderd
Hai Waanzin,
Ik heb dit zo gelezen en als ik het goed begrijp wil jij twee monitoren met een ander bureaublad. Een signaalsplitter is hier niet de oplossing voor, aangezien je dan een kopie van je andere scherm krijgt.
Wel kun je wanneer je het niet voor al te zware applicaties gebruikt een goedkoop PCI videokaartje aanschaffen.
Wanneer je deze in je PC doet, moet je in je bios aangeven vanaf welke kaart je wilt opstarten (AGP/PCI) als je deze op AGP instelt zul je een tweede bureaublad krijgen op je andere videokaart (monitor). Wanneer je opstart zul je op je tweede scherm een vierkant te zien krijgen met daarin een mededeling. Wanneer Windows helemaal is gestart krijg je een achtergrond.
Nu kun je met behulp van je beeldscherminstellingen instellen waar je monitors ten opzichte van elkaar staan en wat voor achtergrond resolutie e.d. per monitor. Het is nu ook mogelijk om schermen van het ene naar het andere scherm te slepen.
Volgens mij is dit voor jouw de beste oplossing en het hoeft niet meer als ƒ 100,- te kosten, mits je een tweede monitor hebt natuurlijk.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes.
Ik heb dit zo gelezen en als ik het goed begrijp wil jij twee monitoren met een ander bureaublad. Een signaalsplitter is hier niet de oplossing voor, aangezien je dan een kopie van je andere scherm krijgt.
Wel kun je wanneer je het niet voor al te zware applicaties gebruikt een goedkoop PCI videokaartje aanschaffen.
Wanneer je deze in je PC doet, moet je in je bios aangeven vanaf welke kaart je wilt opstarten (AGP/PCI) als je deze op AGP instelt zul je een tweede bureaublad krijgen op je andere videokaart (monitor). Wanneer je opstart zul je op je tweede scherm een vierkant te zien krijgen met daarin een mededeling. Wanneer Windows helemaal is gestart krijg je een achtergrond.
Nu kun je met behulp van je beeldscherminstellingen instellen waar je monitors ten opzichte van elkaar staan en wat voor achtergrond resolutie e.d. per monitor. Het is nu ook mogelijk om schermen van het ene naar het andere scherm te slepen.
Volgens mij is dit voor jouw de beste oplossing en het hoeft niet meer als ƒ 100,- te kosten, mits je een tweede monitor hebt natuurlijk.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes.
Pagina: 1