Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik zou het iig wegdoen
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Zou je ook even rechtsonderin op 'Show logfile' willen drukken, en kijken of de resultaten van de scan daar in staan? Zo ja, plak die even hier, want je plaatje is met een halve MB wat aan de grote kant, en laat bij lange na niet alle spyware zien.
Als alles dan in gewone tekst staat is dat wat makkelijker voor iedereen
[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 03-03-2004 20:10 ]
ik gebruik Bearshare als P2P programma
[ Voor 34% gewijzigd door freddyathlon op 03-03-2004 20:09 ]
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Overigens hoort dit topic in Beveiliging & Virussen, daar gaat 'ie dus bij deze alsnog naar toe
Herstel: gebruik zelf de GoTsearch en Google om te kijken wat wat doet en of er rare bijwerkingen zijnRafe schreef op 03 maart 2004 @ 20:20:
'r is natuurlijk maar één manier om er achter te komen: gewoon proberen
Maar ik zie niets dat nu gevaarlijk lijkt om te verwijderen.
Geef trouwens dat tekstlog even --> zoekt ook makkelijker. En check de spyware verwijder howto in de FAQ van Software Algemeen
edit:
Hmm, dat getal had ik even gemistMike Jarod schreef op 03 maart 2004 @ 20:27:
offtopic:
wil jij een tekstlog van 223 spyware items door gaan lezenik zou lekker alles wegdonderen. doet je app het niet meer dan gewoon herinstalleren + je weet meteen dat er spyware in zit
Maat ik neem aan dat het meeste cookies zijn -> die kunnen hoe dan ook weg. Scheelt weer
223 regels hier posten is ook niet echt aan te raden
[ Voor 42% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2004 20:28 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
wil jij een tekstlog van 223 spyware items door gaan lezen
edit: idd zullen ook een zooi cookies zijn
Ontopic: TS, na verwijderen raad ik je aan ook even met HijackThis te kijken of er iets achter gebleven is. AAW is een prima programma maar vindt lang niet alles
[ Voor 44% gewijzigd door Mike Jarod op 03-03-2004 20:33 ]
Doe gelijk een virusscan, als er zo veel spywarerotzooi op staat zullen er ook wel virussen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Resistor op 03-03-2004 20:46 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?