Toon posts:

Redirecten van homepage

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben bezig met een website die op een homepage van wanadoo komt te staan. Nu wil ik niet dat mensen dat hele pad moeten opgeven maar het liefst iets van www.go.to/naam.nl oid intikken en dat ze dan geredirect worden naar die homepage. Er staat me van vroeger iets bij over V6 ofzo waarmee het lukte. Bestaat dat nog of zijn er betere alternatieven??

k ben al wezen googlen naar v6 en redirect maar dan krijg ik alleen hits over homepage huppeldepup is geredirect naar etc. Wie kan (en wil) me helpen

Alvast bedankt :)

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-05 10:04

killswitch

killswitch+switch= death switc

neem een .tk en laat die verwijzen naar je homepage bij wanadoo
is je probleem in een keer opgelost

niet vergeten de reclame van .tk uit te zetten dat kan ergens in je persoonlijke menu weet alleen niet meer precies waar

Verwijderd

Topicstarter
oke,maar waar doe je dat dan??

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een .tk nemen idd of besluiten om voor een paar euro per jaar gewoon een 'echte' domeinnaam te nemen (.com of .nl) en die naar je wanadoo-space te laten verwijzen.

[ Voor 22% gewijzigd door IceStorm op 03-03-2004 19:55 ]

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-05 14:16
http://www.no-ip.com/

Redelijk wat mogelijkheden. http://yourname.hopto.org/ en vele andere varianten. Gratis. Wel een popup als je surft zonder popupstopper.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Verwijderd

Topicstarter
oke ga ff zoeken.

bedankt :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:44
Sorry, maar dit is prima te vinden. Probeer de .tk's eens, of idnerdaad de no-ip / dyndns services :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.