Toon posts:

[VB] bookmark toevoegen aan word gaat niet goed *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een formulier in Vb gemaakt, de input uit een tekstblok laat ik plaatsen in een bookmark in word.

Tekstblok plaatsen door:

Private Sub TextBox1_Change()

Selection.GoTo What:=wdGoToBookmark, Name:="test"
Selection.TypeText Text:=TextBox1.Text
End Sub

Nu krijg ik alleen in de Bookmark in Word wel de ingevoerde tekst te zien, alleen met een toevoeging van een behoorlijk wat letter. Uit het niets?
Invoer in mijn tekstblok van Klaas wordt KlaasKlaaKlaKlK in de bookmark

Iemand enig idee?
Thx

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 16:53
Misschien is het een idee om deze post wat gestructureerder op te zetten ? Ik wil je graag helpen maar hier kan ik niks mee.....

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, ik zal het ff proberen
Ik heb een sabjloon in word, op bepaalde plekken bijvoorbeeld onder datum het een bookmark neer gezet. Via een macro strat in UserForm1, dit geeft mij invulvelden bijvoorbeeld met datum. Als ik dan die datum invul wordt het eerste getal goed in de bookmark ingevuld. Als ik echter een tweede cijfer invul komt naast dat tweede cijfer achteraan het eerste cijfer weer terug

Ik vul dus in 1
en er staat in de bookm. 1
Vul ik in 12
dan staat er in de bookm 121
123 wordt op zijn beurt weer 12312
Dat gaat zo maar door.

Voor de plaatsing van de input waarde gebruik ik bovenstaande code in Visual.

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:07
Ik denk dat je de oorspronkelijke text niet weghaalt, je laat de tekst gewoon invoegen voor de oude text, logisch ook, er gebeurd namelijk hetzelfde als je met de muis direct naar de bookmark gaat, en dan begint te typen.. dan schuift de reeds aanwezige text ook door.

Denk ik...

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 16:53
Op die manier, de oplossing zou idd zijn eerst alles weg te halen en daarna de nieuwe waarde erin te zetten.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

*!*!* Over topictitels in P&W - Updated 25 feb 04 *!*!*

"VB Error" is geen duidelijke titel. Je krijgt niet eens een error. Ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar je bent hier al eerder op gewezen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1