Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
edit: mmm zo te lezen niet. dan kun je hem dus idd alleen gebruiken op het 900 netwerk, oftwel kpn en vodaphone
[ Voor 42% gewijzigd door BaRF op 03-03-2004 19:28 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Gehouwehoer @ telfortSymsonic schreef op 03 maart 2004 @ 19:29:
Jah precies, 6110 ondersteund alleen gsm 900 netwerken, die worden gedraaid door de oudere providers KPN en Libertel/Vodafone, de 3 nieuwere hebben allemaal het 1800 systeem draaien
Verwijderd
zit je nog steeds met het feit dat de 6110 alleen kpn en vodaphone kan gebruiken ivm de netwerk frequentie die gebruikt wordtVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:36:
Mijn telefoon kan zelfs een andere binnenlandse provider kiezen op het moment dat KPN geen bereik heeft; misschien is dat een optie?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Maar mag die telefoon dan niet één van die netwerken gebruiken indien het eigen netwerk geen ontvangst geeft?BaRF schreef op 03 maart 2004 @ 19:38:
[...]
zit je nog steeds met het feit dat de 6110 alleen kpn en vodaphone kan gebruiken ivm de netwerk frequentie die gebruikt wordt
Vroeger (ja dat waren tijden!) Kon ik met telfort switchen van vodavone en naar telfort. Maar dat lukt nu niet meer? Is dat er nog? Op de site kan ik nix vinden.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:44:
[...]
Maar mag die telefoon dan niet één van die netwerken gebruiken indien het eigen netwerk geen ontvangst geeft?
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Verwijderd
Dat was toentertijd een afspraak die gold zolang Telfort het eigen nerwerk nog niet volledig had opgezet.Meneer aard schreef op 03 maart 2004 @ 19:45:
[...]
Vroeger (ja dat waren tijden!) Kon ik met telfort switchen van vodavone en naar telfort. Maar dat lukt nu niet meer? Is dat er nog? Op de site kan ik nix vinden.
Verwijderd
Niet waar.Pogostokje schreef op 03 maart 2004 @ 19:48:
Binnen Nederland kan je niet met een abbo van de ene op een ander netwerk
Ik kan met mijn KPN abo ook op andere binnenlandse netwerken, mits ik met KPN zelf geen bereik heb.
maar goed, ze hebben het licht ook niet uitgevonden @ telfort, even een mailtje weg gedaan naar hun:Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:50:
[...]
Niet waar.
Ik kan met mijn KPN abo ook op andere binnenlandse netwerken, mits ik met KPN zelf geen bereik heb.
Gehouwehoer ook met die stomme netwerken nu heb ik dus geen phoneHet referentienummer van uw vraag is **********************
Telfort Klanten Service zal binnen drie werkdagen uw vraag via e-mail beantwoorden.
Hetzelfde geld voor nokia 5130's (singleband 1800mhz) die kan alleen op Tmobile, Telford en Orange
Roaming binnen nederlandse providers komt (voor zo ver ik weet) niet voor, alleen bij Debitel zakelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Jimbolino op 03-03-2004 19:55 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Wat stom, denk je ook een leuke telefoon te hebben, nokia 5130Jimbolino schreef op 03 maart 2004 @ 19:54:
een singleband 900mhz telefoon (zoals een nokia 6110), kan in nederland alleen op KPN en Vodafone
Hetzelfde geld voor nokia 5130's (singleband 1800mhz) die kan alleen op Tmobile, Telford en Orange
Roaming binnen nederlandse providers komt (voor zo ver ik weet) niet voor, alleen bij Debitel zakelijk
Maar goed ik heb ze gevraagd of die nog kon met switchen.
Maar goed is er helemaal geen andere mogelijkheid tot het gebruiken van deze telefoon in combinatie met telfort? Of ben ik genood zaakt een andere kaar tijdelijk aan te schaffen
Software flash telefoon misschien kan dat ook helpen of ligt dit puur aan de hardwae
Verwijderd
En dat is dus onzin...Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:50:
Maar goed, een 6110 werkt gewoon niet met Telfort. Daar kan Telfort niets aan veranderen. Ook een SW update in het toestel zal geen zin hebben. Het kan gewoon echt niet.
Verwijderd
Ik ben Malle Pietje noch blind, en in het display kwam keurig in het rood (bij niet-standaard providers) NL Ben te staan tussen Arnhem en Zutphen, en ik kon er ook mee bellen.
Verwijderd
Bel gerust even met KPN om te vragen hoe dit zit. Die zullen je ook niet geloven.
Verwijderd
Lijkt me sterk...Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 22:41:
Gefeliciteerd, dan ben je de enige in Nederland die dat heeft...
Bel gerust even met KPN om te vragen hoe dit zit. Die zullen je ook niet geloven.
Ik meen zelfs dat ik toen nog (uit verveling) wat foto's van het display heb gemaakt, eens kijken of ik die nog heb als ik weer op mn eigen pc zit te werken.
Ze hebben wel roaming contracten met debitel en misschien nog wat kleinere providers als tele2-mobiel. Maar als je KPN (prepaid of abo) hebt, kun je niet op andere netwerken
maybe zat je op het duitse T-mobile netwerk...Arnhem en Zutphen
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Maar het gekke is mijn zusje heeft tele2 (telfort) als netwerk maar daarmee kan ik via haar 3310 overschakelen naar vodafoneJimbolino schreef op 08 maart 2004 @ 08:28:
kpn heeft geen roaming contracten met T-mobile, nooit gehad en zullen ze nooit hebben
Ze hebben wel roaming contracten met debitel en misschien nog wat kleinere providers als tele2-mobiel. Maar als je KPN (prepaid of abo) hebt, kun je niet op andere netwerken
[...]
maybe zat je op het duitse T-mobile netwerk...
Hardware matig...het ligt gewoon aan de antenneMeneer aard schreef op 07 maart 2004 @ 21:53:
Software flash telefoon misschien kan dat ook helpen of ligt dit puur aan de hardwae
Hoe bedoel je het precies, snap er geen [piep] vanMeneer aard schreef op 08 maart 2004 @ 16:00:
[...]
Maar het gekke is mijn zusje heeft tele2 (telfort) als netwerk maar daarmee kan ik via haar 3310 overschakelen naar vodafoneEn bij mijn niet egt
Vroeger (kon ik ook met mijn 3210/3310) was er nog geen landelijke dekking. Toen was er een contract met libertel toen voor roaming geloof ik zoals dat wordt genoemd. Dus daar proviteerde ik van om over te schakelen naar libertel. Dat kon toen allemaalSymsonic schreef op 08 maart 2004 @ 16:06:
[...]
Hardware matig...het ligt gewoon aan de antenne
[...]
Hoe bedoel je het precies, snap er geen [piep] van