Toon posts:

Probleempje in OutlookExpress

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In OutlookExpress kan ik geen attachments of bijlagen openen. Ik weet, dat daarvoor het finkje via EXTRA - OPTIES - TABBLAD BEVEILIGING - OPSLAAN OF OPENEN VAN BIJLAGEN DIE MOGELIJK EEN VIRUS BEVATTEN NIET TOESTAAN moet worden weggehaald, maar het hokje en finkje is lichtgrijs en kan er dus niet bij en kan hem dus niet weghalen.
Wie helpt mij even met dit ogenschijnlijk klein probleempje.
Bij voorbaat dank.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dag Rabbit69,

Zoals je misschien weet hebben we op GoT een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - in jouw geval voldoet je topic hier niet aan :)

Wat is er precies mis?
  • Je topic titel - "Probleempje" zegt natuurlijk niet zo veel. Verder hoor je in Windows Operated Systems het OS tussen vierkante haakjes te zetten (dit kan je lezen in onze mooie policy bovenaan het forum) - had je die gelezen, had je echter ook geweten dat je vraag niet hier, maar in Software Algemeen thuishoort :)
  • Je vergeet te vermelden wat je zelf al gedaan hebt (initiatief tonen) - wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
  • Je geeft niet voldoende informatie - je vertelt niet waarom je ze niet kan openen (krijg je een foutmelding?) of welke OutlookExpress versie je gebruikt :)
Al met al zie je dat we met je topic niet zoveel aan kunnen - ik ga je topic dan ook sluiten. Neem bovenstaande punten even mee - en kom je er niet uit, open dan even een nieuw topic in het juiste forum :)

Dit topic is gesloten.