Ik weet niet of het woord paradox helemaal correct gekozen is, maar ik heb (zoals velen voor mij, merkte ik in de search) onderstaand bericht gekregen van @Home
Alleen wat ik nu zo grappig vindt:
wie maakt er de hele dag reclame voor kabel met als belangrijkste unique sellingpoint het downloaden van films en muziek
Goed, het gaat natuurlijk om het aanbieden ervan, maar ik vind het eigenlijk wel een beetje zot. Vroeg me al af of @home daar uberhaupt wel reclame mee mag maken.
Zal wel met mn DC++ share te maken hebben (100% films), mn FTP (waar die bestanden ook staan) is puur voor eigen gebruik en alleen voor mijzelf toegankelijk. Waarschijnlijk gaat het zelfs om één specifieke film of zo.Geachte heer, mevrouw,
Motion Picture Association (MPA) heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te stellen dat u volgens MPA inbreuk maakt op haar (intellectuele) eigendomsrecht. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw aansluiting auteursrechtelijk beschermd materiaal aangeboden op het internet. Indien dit zo is verzoeken wij u het betreffende materiaal te verwijderen.
Wij wijzen u op uw eigen verantwoordelijkheid voor het gebruik van uw abonnement en in het bijzonder op het bepaalde in de artikelen 10.3 en 12.3 van onze Algemene Voorwaarden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met MPA (MPAA@copyright.org). @Home stelt u op de hoogte van het verzoek van MPA doch zal uw gegevens niet ter beschikking stellen van MPA, behalve in het geval van een wettelijke vordering.
We hopen dat we u hiermee voldoende geinformeerd hebben.
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Abuse
Alleen wat ik nu zo grappig vindt:
wie maakt er de hele dag reclame voor kabel met als belangrijkste unique sellingpoint het downloaden van films en muziek
Goed, het gaat natuurlijk om het aanbieden ervan, maar ik vind het eigenlijk wel een beetje zot. Vroeg me al af of @home daar uberhaupt wel reclame mee mag maken.