2 dagen geleden heb ik een zalman zm80c-hp gekocht. Dus ik heb deze gemonteerd op mijn sapphire 9800 pro en tempreratuurs sensor aan de koelblok die op de GPU zit. Ik zet mijn computer aan en ik zie de temperatuur van 23 celcius naar boven de 70 celcius gaan in een periode van 5 minuten. Meteen de computer uitgezet natuurlijk en ik heb die zm80c-hp gecontroleerd: GPU kant extreem heet andere kant koud. Ik heb die koeling inmiddels er al 4 keer opgezet en het maakt totaal niets uit hoeveel koelpasta gebruik: hij blijft ongelijk gekoeld. Ik lees hier dat meerdere mensen er last van hebben, maar niemand heeft een suggestie om dit op te lossen. Monteer ik die koeling verkeerd (ik heb het altijd gedaan volgens het boekje), is die heat pipe verrot (hoe kan ik dat testen?), moet jeover die hele lengte van die gleuf waar die heatpipe langsheen zit koelpasta aan brengen, of hebben jullie nog wat suggesties die ik uit kan proberen. Aan de Koelpasta kan het niet niet liggen, gebruik arctic silver 5. Ik merk ook met het installeren dat de heat pipe uit einden niet aan weerszijde van de heatsinks er onder uit komen, hoort dat?
ik wordt hier gek van....usggesties plz!!!
ik wordt hier gek van....usggesties plz!!!