Beste medetweakers,
Ik heb sinds gisteren weer lekker apache draaien met php en mysql.
Dat ging allemaal lekker snel en soepel met de how-to, maar ik stuit op een probleem met php.
Ik heb bijv. sysinfo (de versie voor windows) maar daar krijg ik allemaal variabele fouten mee:
Nou zie ik dat hij een paar variabele niet pakt, dus ik d8t van het licht aan sysinfo.
Dus is daarna xoops installeren en daarbij krijg ik ook variabele fouten mee
Is er ergens iets niet goed ingesteld met variabelen
?
Alvast Bedankt
(ps. ik heb gezocht maar niet echt iets gevonden dat echt behulpzaam was)
Ik heb sinds gisteren weer lekker apache draaien met php en mysql.
Dat ging allemaal lekker snel en soepel met de how-to, maar ik stuit op een probleem met php.
Ik heb bijv. sysinfo (de versie voor windows) maar daar krijg ik allemaal variabele fouten mee:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Notice: Undefined variable: plng in f:\www1\index.php on line 53 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at f:\www1\index.php:53) in f:\www1\index.php on line 91 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at f:\www1\index.php:53) in f:\www1\index.php on line 92 Notice: Undefined variable: jump_var in f:\www1\index.php on line 95 Notice: Undefined variable: sysinfostats in f:\www1\index.php on line 105 Notice: Undefined variable: jump_var in f:\www1\index.php on line 106 Notice: Undefined index: geteld in f:\www1\index.php on line 107 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at f:\www1\index.php:53) in f:\www1\index.php on line 109 Notice: Undefined variable: jump_var in f:\www1\index.php on line 133 Notice: Undefined variable: jump_var in f:\www1\index.php on line 301 |
Nou zie ik dat hij een paar variabele niet pakt, dus ik d8t van het licht aan sysinfo.
Dus is daarna xoops installeren en daarbij krijg ik ook variabele fouten mee
Is er ergens iets niet goed ingesteld met variabelen
Alvast Bedankt
(ps. ik heb gezocht maar niet echt iets gevonden dat echt behulpzaam was)