Toon posts:

mijn modem wil het niet doen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een thompson speedtouch gekregen. en ik wil um installeren maar het lukt niet. ik heb wel lan-verbinding van 100mbps. maar wil ik de modem installeren dan kom ik niet verder. hij kan niets versturen van of naar de modem of netwerkkaart. hoe los ik dit op. als ik dit niet lukt dan kan ik niet verder met de installatie. Hij verstuurt ook helemaal geen pakketten en verstuurd er ook geen
. we hebben het modem geprobeerd bij een ander en daar deed hij het. wat kan er loos zijn???

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:25 ]

Verwijderd

hoeveel lampjes heb je branden en welke kleuren

geeft het modem een hele hoge piep?

wordt het in een korte tijd extreem warm/heet

Zo ja, dan is je modem overleden. Je kan via de KPN klantenservice, vastetelefonie, privé, ADSL een nieuw modem ontvangen.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 19:49

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je het modem gekregen hebt bij ADSL van KPN, dan zit er als het goed is zo'n groene cd bij van KPN. Deze moet je dus even draaien, als je dit al gedaan hebt en het werkt nog niet, kijk dan eens naar je tcp/ip instellingen (in dos-boxje ff ipconfig /all intypen en de gegevens dan hier plakken).

edit:

Ik zie nu pas dat TS dit al bijna een week geleden gevraagd heeft 8)7 )

[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 09-03-2004 08:49 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

FlipFluitketel schreef op 09 maart 2004 @ 08:48:
Ik zie nu pas dat TS dit al bijna een week geleden gevraagd heeft 8)7 )
Dan heb je dit misschien ook wel gezien :)
installatie adsl modem

hmmz

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.