Toon posts:

Home Automated Living

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens op www.homeautomatedliving.com, ik heb hier namelijk een vraag over aan jullie computer techneuten.

Zouden jullie geinterreseerd zijn in zo'n software product en denk je dat dit zal aanslaan als het wordt verkocht in nederland?

Je kan met dit product via je pc spraakgestuurd, via een webinterface of een pda je woning aansturen. En dat houdt dan in multimedia apparaten, lichten, tuininstallaties, beveiliging installaties, deursloten, etc. bedienen. En dat via je elektriciteits netwerk of draadloos.

Ik zou graag hier jullie mening over weten.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 13:34

Kvn

Ik zie dit toch behoorlijk als spam, en het is je 1e post dus ik zit niet erg mis denk ik ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een discussie over home automation / smart surroundings / etc lijkt me zeker leuk, een nieuw topic zou ik dan ook zeker geen probleem vinden. Maar dit is in deze vorm gewoon te veel spam --> zeker omdat er getuige het feit dat er al een Dutch version van de software is :)

Ik sluit het topic dan ook (mail eventueel mij of een collega als je het er niet mee eens bent -> bovenaan de topiclijst van Software Algemeen staan adressen). Trouwens nog welkom op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.