email uitlezen, filteren en forwarden?

Pagina: 1
Acties:

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58
Situatie:

Wij hebben thuis een emailadres bij zeelandnet. Op dit adres komt zoveel spam dat als we de mail checken (1 keer per dag, meestal savonds) de verbinding naar de mailserver van zeelandnet bezwijkt. Er komen 1 of 2 berichten binnen, en dan is het klaar. Geen reactie meer van de server.

Via postvakje.nl kan ik dan de postbus handmatig leeg gooien. Ik doe dat nu elke avond dus, en filter zo de spam uit. Meestal zitten er zo'n 30 onzin mails in.
Is het mogelijk dit uitlezen via een andere manier (automatisch dus) te laten doen?

Zeelandnet geeft als enige oplossing: neem een andere email adres (hufters, in plaats van een keer een fatsoenlijke mailserver neer te zetten).

Of hebben jullie andere ideeen die ik zou kunnen proberen?
Een paar mailtjes tegelijk komen wel binnen, die 40 dus niet (ze zijn niet groot ofzo, totaal misschien 200 KB). De mailbox een hele dag laten checken is geen optie, tenzij dat vanaf een andere pc zou kunnen (mijn eigen pc staat wel altijd aan).

Zijn er bijvoorbeeld mogelijkheden dat ik hier (op de uni) de mail afvang, die door wat filters heen jaag en dan forward ofzo? Of toch maar een ander email adres nemen?
Ben ff ten einde raad.

Verwijderd

Een mailservertje draaien die je POP-boxen leegtrekt en waarvan je dan later je berichten kan downloaden :?

Daarnaast lijtk het mij ook wel tijd voor een nieuw emailadres :X