Toon posts:

branden tag 8192 .avi file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
onlangs had ik een filmpje waarvan het geluid het niet deed op mn divx player 2.1 en ook niet op window's media player 9 serie.
ik heb toen wat in google gezocht naar een oplossing en die vond ik op het volgende forum:
http://www.moviecodec.com/thread/241.html _/-\o_ _/-\o_

ik natuurlijk blij want ik had geluid.
:)
nu wil ik deze film branden op een vcd of een svcd maar nu is mijn vraag of hier dan wel geluid bij zal zitten of niet :? :?
ik heb de film ook al gebrand toen ik die AC3filter nog niet had maar toen had ik op de TV ook geen geluid maar wel goed beeld.

help, ik heb namelijk geen zin zinloos cd'tjes te branden. 8)

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Als je ipv direct naar een cdtje naar een image op je harddisk brandt, kun je met een tool als VLC (Video Lan Client) bekijken of je tevreden bent met het resultaat.

Zie www.videolan.org voor dit freeware tool.

Ook voor het "proefdraaien" van een DVDtje kun je zoiets doen. Je "brandt" naar een image op je hd en mount deze image in een virtuele CD/DVD drive.
Met PowerDVD oid kun je deze DVD dan draaien. Een virtuele drive krijg je bv met de bij Nero 6 aanwezige Nero Imagedrive.

Dus tegenvallende, verknalde CD's of DVD's zijn met bovenstaande tips niet meer nodig.

Suc6

[ Voor 5% gewijzigd door JeanLeGrand op 03-03-2004 17:34 ]

Denon AVR-X3600H

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor de reply :)
maar ik begrijp niet helemaal hoe dit moet. als ik met nero 6 een image wil branden als vcd of svcd dan krijg ik de fout melding "can not start video encoder" :| :/

en dan sluit hij af. zo kan ik de film ook niet bekijken met dat programma'tje.

als er iemand is die weet wat ik moet doen aan het bovenstaande of als je weet of het branden goed gaat ( met geluid) please reply

ConWar

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:13

BaRF

bijna kerst

cdrw ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
niemand een beter oplossing, of uitleg over waarom ik deze foutmelding krijg :? :?