Toon posts:

WC op een Asus p4pe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu al weer bijna een jaar een Asus P4pe Gold edite met GB lan enz...
maar nu de vraag ik wil graag WC gaan nemen en ja Koelblokken voor cpu en videokaart heb ik gevonden maar voor Chipset niet want die zit met een Klem vast en er zitten ook geen Gaatjes door het Bordje heen :'( kan iemand mij helpen

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ff een pic erbij gezocht:
http://www.digital-daily....311/asus-p4pe-box-big.jpg

ik denk dat je em zal moeten monteren met adhesive. Maar waarom wil je em WC'en, wordt ie te warm? probeer dan eens de NB en koeler te lappen.

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Doe het alleen als je wil overclocken. Anders zou het aardig nutteloos zijn om je chipset te koelen.
Enneh. Heb je ooit wel eens van interpunctie gehoord? Die knopjes waar die komma's, punten, dubbele punten enz. op staan, zijn er voor een doel hoor.

System Specs

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dan zal je deze met Adhesive moeten vastzetten.. een andere mogelijkheid zit er denk ik niet op... Of je moet het voor elkaar krijgen om een North-Bridge blokje te krijgen wat ook goed zit onder die klip die er nu overheen zit...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik heb ook die p4pe en ik heb er een DangerDen Z-Chip (Intel 865/875) op zitten
Deze is speciaal gemaakt voor moederborden met alleen haakjes en geen gaatjes.

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakstore.net/shop/images/z-chipgr.JPG

te koop bij bijvoorbeeld tweakstore

[ Voor 28% gewijzigd door _Ernst_ op 03-03-2004 17:36 ]

Last.fm

Verwijderd

Yeps, zo heb ik het ook gedaan. Van die T vormige sleutels gemaakt met een haakje aan de onderkant. Die klem je dan met een veer vast aan je koelblok. De veer drukt het koelblok tegen de NB aan. Werkt perfect, althans hier.

Btw zat bij mij wel dat originele koelblok EN met de klemmen vast, EN met pasta (van dat roze cheap ass shit wat op klij lijkt). Dat was helemaal hard geworden en het zat zo best vast geplakt.

Verwijderd

Veel fabrikanten, waaronder asetek leveren ook koelblokjes welke op intel passen, ik heb zo'n asetek met tiewraps vast zitten en mits je er even seriues voor gaat zitten is dit een fluitje van een cent en het koelt goed..gewoon zorgen datie recht zit en datie goed contact maakt
Pagina: 1