Mitsubishi M341i imode

Pagina: 1
Acties:

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.imode.nl/imode/gfx/imode/handset/Mitsubishi_m341i_imode_ware.gif

KPN lanceert nieuwe i-modeTM toestel

Vandaag wordt het assortiment i-mode toestellen van KPN uitgebreid met nog een nieuwe toestel: de M341i van Mitsubishi

De Mitsubishi M341i is stijlvol en trendy vormgegeven. groot nieuwtje is het hoofdscherm, deze heeft 262.000 kleuren. Hiermee komen afbeeldingen, foto's en grafische i-mode diensten zoals spellen nog beter tot hun recht. De M341i is uitermate geschikt om foto's te maken, bekijken en ook doorsturen. De ingebouwde fotocamera maakt grote kiekjes met een resolutie van 300.000 pixels. De camera is daarnaast in te stellen in drie verschillende lichtsterktes en heeft een zoom functionaliteit met 3 standen. De M341i biedt uiteraard ondersteuning voor dynamische Java toepassingen zoals bijvoorbeeld spellen, beurskoersgrafieken, sportnieuws of verkeersinformatie

Met i-mode kunnen klanten i-mode sites bekijken, e-mailen en chatten, games, applicaties en ringtones downloaden, foto's ontvangen en versturen en nog veel meer. Inmiddels biedt het i-mode menu de keuze uit 220 diensten van ruim 200 nationale en internationale content partners.

Afmetingen in mm: 96 x 27 x 24
Gewicht in gram: 100 gram
Display: Dual
Spreektijd in min.: Tot 240 minuten
Standby tijd in uren: Tot 430 uur
Antenne: Inwendig
Aantal kleuren: 262.144 kleuren
Resolutie: 128 x 160
Aantal regels: 11
Lichtsignaal: Nee
Ringtones: 23
Overschrijfbaar: allen
Geluid (polyphoon): 32 tone
MMS: Ja
JAVA diensten: Ja DoCoMo Java (1.5)
Animaties: Ja
SMS lange berichten: Ja, 918 tekens
T9: Ja
Tel.boek: 255 entries
Voice Dialling: Ja, 30 nummers
Voice Memo: 60 sec
Digitale fotocamera: Geïntegreerd
Downloads: Gif/WBMP/JPEG, bewegende beelden, ringtones

Health & safety information - SAR (specific absorption rate) - 0.356 W/kg
goed nieuws voor mensen met een pacemaker of die andere stralingsgevoelige apps hebben

[ Voor 29% gewijzigd door bbstreams op 04-03-2004 09:02 ]

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:40

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Mooie specs, met name dat schermpje. Hij lijkt me wel vrij groot en lomp, en ik ben niet veel goeds van mitshubishi gewend.
Ik wil hem eigenlijk eerst vasthebben voordat ik er meer voer zeg.

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/mitsubishi/mi341i_00.jpg
plaatje van de buitenkant: een tweede kleurenschermpje!

[ Voor 27% gewijzigd door mentalmadnizz op 03-03-2004 21:45 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
met 96 x 27 x 24 is hij compacter dan elk ander flipflap imode toestel, ook zn standbye mag er zijn

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

*Kick* Misschien is het een goed idee om van dit topic een Ervaringen-topic te maken :)

Ik heb vandaag (eindelijk) een nieuw mobiel gekocht en wel de Mitsubishi M341i. :) Had van te voren naar wat andere toestellen gekeken maar het is uiteindelijk deze geworden. Kriteria waren o.a. veel geheugen, mooi design, (goede) camera en Imode. Deze kwam het dichtst in de buurt en omdat ik niet met lege handen naar huis wilde gaan ben ik dus overgestapt van me Nokia 3310 Prepay naar deze M341i met abbonnement.

Ik ben er dik tevreden mee en hoe meer ik op internet lees wat dit beestje allemaal in huis heeft hoe beter het gevoel wordt! De M341i is namelijk de eerste telefoon in Europa die gebruik maakt van de super energie zuinige Nvidia GoForce 2100 chipset! Enkele handige links:

Nividia GoForce 2100 introduced to Europe
Uitgebreide specs sheet van de M341i
Enkele reviews van gebruikers

Heb het hele I-mode gebeuren nog niet kunnen checken want ze moeten me Prepay nog omzetten naar het abbonnement en dat duurt dus ~week ;(
Heb wel al met de camera kunnen spelen en de kwaliteit daarvan is me erg meegevallen voor een telefoon! Hij kan foto's maken bij 640x480 (VGA dus), 160x120 en portret van 80x60 (even groot als zijn 2e schermpje ;)) en alles kan op 3 niveaus van kwaliteit (compressie) ingestelt worden. Je kan de foto's ook nog draaien en opslaan. Foto's worden erg rap geopend en bewerkt en dat is wel lekker.
Al met al zijn me eerste bevindingen erg positief, ben benieuwt of meer mensen zijn met positieve ervaringen :)

Use the Search Luke...