[Laptop]HP NX9005 vs TravelMate 244LCe

Pagina: 1
Acties:

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10
Hoi,

Ik zit een beetje in een dubio, wat zal ik doen. Hopelijk komt hier wat meer info ;)

Allereerst, ik als 17 jarige moet alles zelf betalen, een mooie centrino is leuk, maar niet de bedoeling.

Ik ben al vrij lang in het bezit van een leuke laptop, pentium 366, divx gingen prima maar toch houd het qua snelheid niet over. Mijn laptopje heb ik verkocht, en ik wou daar een 2e hands compaq evo voor kopen, gewoon een simpel p3m 1,2 ghz. Dingetje.

Het waren mijn ouders die mij erop wezen dat ik wellicht beter een nieuwe laptop kon kopen, dit ivm garantie, zekerheid dat het niet gestolen is en algemeen gewoon weer een stapje sneller. Omdat ik in pinciepe weinig nodig heb neig ik erg naar deze laptop. Voor wat ik doe perfect, ik ben alleen bang dat ik uiteindelijk mezelf te kort doe duur nu te gaan besparen. Ik kan makkelijk meer geld lenen, maar moet ik dat er voor over hebben?

Ik ben in het bezit van een leuk systeem, wat ik niet zo lang geleden geupgrade heb, 2,6 ghz HT 800fsb, 512mb ram, ati 9600XT. Dat draaid allemaal prima. Maar wat ik voorheen merkte is dat ik telkens meer achter mijn oude laptop zat, beetje internetten, school, msn, dreamweaver, films etc. Enkel voor fotoshop en Vietcong (enige spel wat ik speel, savonds een half uurtje) ging ik achter mijn grote pc zitten. Vandaar dat ik bang ben dat dat met deze laptop ook gaat gebeuren. Ik heb daarom een aantal vraagjes.

Daarom zat ik in mijn hoofd met een:

TravelMate 244LCe Cel 2,6 40GB 256MB DVD/CDRW 15TFT, zeer simpele laptop, maar ik begon te twijfelen...

(*) Een celeron is traag, erg traag, vergelijkbaar met een simpele duron. In hoever doe ik mijzelf pijn om een celleron te accepteren? Is het echt zo heel erg traag?
(*) Hoe lang gaat de accu ongeveer mee? Ik zelf denk 2,5 uur bij normaal internetten... klopt dat?
(*) Hoe zit de behuizing in elkaar, beetje sollide niet al te cheap (ook al is het een soort low-buget model.
(*) Hoe zit het met de draagbaarheid, 3,3 kilo, is dat te doen?
(*) Maakt hij veel lawaai, en dan bedoel ik de fans

Ik zit er nu over na te denken om wat meer neer te leggen voor een;

Compaq/HP NX9005

Een kleine vergelijking:

Afbeeldingslocatie: http://www.i-cey.net/got/vergelijking.jpg

Ik denk zelf dat dit het extra geld wel waard is, nou weet ik niet in hoeverre de prestaties vooruit gaan, maar je praat hier over een iets beter videokaart, en een proc die een stukje sneller is. Mijn probleem in dit geval is:

- geen usb 2.0, daar groei ik wel over heen
- een amd in een laptop... :X

Voordelen:

- Lichter
- Kleiner
- Sneller

Enkel nu weer de vraag, Word zo'n amd niet gods gruwelijk heet, en moet dat niet gekoeld worden (= lawaai). En is dit alles wel sneller zoals ik denk dat het is. Vreet zo'n amd mijn accu niet leeg? Verder, hoe zit zo'n HP NX9005 in elkaar, is dat een beetje een fatsoenlijke laptop kwa buitenkant, dus hoe het in elkaar zit.

Ik zie door de bomen de opties niet meer, maar ik denk dat ik door het lezen en vergelijken nu wel een gedeelte opgelost heb. Wellicht dat jullie mij het laatste stukje kunnen helpen.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Wat is er mis met een AMD in een laptop? :)
Ik zou echt voor de amd'er gaan, hij is sneller, hij is lichter, mooier, en de ATI is ook redelijk (Hoewel dit geloof een M6 is en die zijn niet "zo" snel)

Die 2.5 uur zal eerder 2.0 uur zijn maar dat klopt verder wel.
En tjah, ga jij 1gb over de usb poort pompen? :) usb 1.1 is snel zat voor een usb stick.

Zoals wel bekend is heb ik veel ervaringen met nog meer laptops, en de fan is redelijk, je hoort hem maar je kunt er wel mee werken. Tevens clocken de AMD's zich zelf terug als de full cpu power niet nodig is, en kunnen ze zo aardig stil blijven werken.
Ook worden ze niet meer zo super warm, een P4 2.6 is echt wel warmer dan een AMD 2400 :)
hoe zit zo'n HP NX9005 in elkaar, is dat een beetje een fatsoenlijke laptop kwa buitenkant
hij is best mooi. (imho, igg wel stevig)

ATI Radeon IGP 320M (Mobility U1) is de vga kaart :) Er zijn review van te vinden @ google :)

[ Voor 55% gewijzigd door Roberto op 03-03-2004 18:21 ]

• Icey
Dank je RS_003, nu heb ik teminsten een goed aanknoop punt :)

Toms Hardware:

Note: een iets andere laptop, maar +- zelfde specs.

(*) batterij

Afbeeldingslocatie: http://www.i-cey.net/got/laptop/image010.gif

Battery life under various operating conditions proves how thrifty the machine is with the energy of its 65.1-Wh battery. When not being used for excessive gaming, the machine reveals itself to be an absolute workhorse.

Voldoende voor mij, ik werk toch altijd in de buurt van een stekker, maar ik was gewoon benieuwd naar het gebruik van een amd.

(*) Video

# Games spelen ga ik er toch niet echt op doen, wellicht wat simpele dingen, maar dat draaide op me oude 366mhz laptop ook wel. Ik wilde enkel graag een losse chip ipv gare s3/sis/intel onboard ivm snelheid.

Afbeeldingslocatie: http://www.i-cey.net/got/laptop/image002.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.i-cey.net/got/laptop/image003.gif

Het is niet snel, maar wel voldoende.

Ik denk dat ik maar gewoon opzoek moet gaan naar een shop waar ik hem eventjes mag voelen cq horen. Want ik heb een hekel aan fans, vorige week stond ik naast een promedion geval, en die draaide dus iedere 15 sec eventjes 10 seconden loeihard :X

Usb was geen enorm groot punt, maar wel prettig, ik heb een 80gb 7200rpm usb 2.0 WD hddtje, op me pc zet ik die dan vol met films/muziek etc als ik bijv. op vakantie ga, maar films @ usb 1.1 red ik volgens mij ook wel ;). Schrijven naar die hdd doe ik dan enkel wat fotos enzo, en ik heb geduld, dus dat is niet zo erg.

Thx :)

Zijn er nog mensen met meer ervaring / dingen waar ik op moet letten ?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 20:53
ik heb zelf een micropoint laptop met een celeron 2,2GHz intel extreme graphics 2 512mb memory.

Ten eerste is die celeron absoluut niet traag maar bloedsnel, zo'n xp2400+ schat ik echter nog wel nog een stuk sneller in hoor maar zo'n celly heeft vuur zat in ze donder :D
Die xp2400+ word echter wel een tikkeltje heter neem ik aan want die cellies stoken niet zo heel erg.
Wat echter wel een prob. kan zijn met je celeron is ze max battery-time. Gezien het feit dat die xp ze kloksnelheid kan terugschakelen als je bijna niks doet kan die celeron dat helaas niet, dat is alleen voor de p4m weggelegt. om ff te vergelijken met mijn laptop, onder full load trekt ie 1,5 a 2 uur. en gewoon surfen en word open zo'n 2,5 uur.
Ik weet verder niet hoe dat precies met die amd zit maar neem aan dat ie met surfen enzo toch wel 3 uurtjes moet kunnen trekken.

verder denk ik dat als je zou willen gamen je beter die met de xp2400+ kan nemen of echt de cpu power nodig hebt voor sommige applicaties. anders zou ik persoonlijk voor het geld kiezen en die celeron nemen

[ Voor 2% gewijzigd door Ceaser op 03-03-2004 19:16 . Reden: typo ]

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

wouterve

Swinger of States

Overigens wordt er bij die IGP320-chipset ook gebruik gemaakt van het interne geheugen van de laptop voor het videogeheugen -- ook een gevalletje shared memory, dus.
Despite an integrated graphics solution, the Evo N1015v proves to have some very powerful graphics capabilities as well. The variable 64MB maxiumum video memory and an internal RAMDAC with a bandwidth of 350MHz allow for reproduction in true color and resolutions of up to 1600 x 1200 image dots on an external monitor.
Zie ook bij Anandtech.

• Roberto
De intel extreme 2 is btw nog best te doen.

Ook met micropoints heb ik ervaring, en die dingen kun je nog redelijk BHD of een ander 1 tot 2 jaar oud spel op spelen, ze zijn nml even snel als een GF 2 GTS / PRO

Natuurlijk is het niks bij een Radeon 9000 / 9600 maar veel beter dan de S3 Savage chips :)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 20:53
RS_003 schreef op 03 maart 2004 @ 19:42:
De intel extreme 2 is btw nog best te doen.

Ook met micropoints heb ik ervaring, en die dingen kun je nog redelijk BHD of een ander 1 tot 2 jaar oud spel op spelen, ze zijn nml even snel als een GF 2 GTS / PRO

Natuurlijk is het niks bij een Radeon 9000 / 9600 maar veel beter dan de S3 Savage chips :)
zo snel vind ik die extreme graphics nou ook weer niet hoor als een gf2 gts, vind hem eerder zo snel fietsen als tnt 2 ultra, maar icm een goede cpu kun je ook nog aardig vooruit komen met zo'n kaart

• Icey
wouterve schreef op 03 maart 2004 @ 19:15:
Overigens wordt er bij die IGP320-chipset ook gebruik gemaakt van het interne geheugen van de laptop voor het videogeheugen -- ook een gevalletje shared memory, dus.

[...]

Zie ook bij Anandtech.
idd, maar dan is de snelheid van de videokaart geheugen toch gelijk aan het ddr geheugen wat erin zit. Wat ik mij dan afvraag, is dit vertragend voor de laptop?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hai TS!

Als ik jouw configuraties hierboven zo zie, dan zou ik bijna zeggen van kijk ook es naar deze nieuwe laptop bij Vobis -> [rml][ Fujitsu-Siemens Amilo K 7600] Vraag over Radeon 9000 64 MB[/rml]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

deze is ook een leuke

pricewatch: Toshiba Satellite A10-131 (Cel. 2.5GHz; 256MB; 40GB; combo; 15" TFT; WXP Home)

Specificaties:
Processor: Intel Celeron 2500 Mhz
Cache: 512 kb second level cache
Geheugen: 256MB DDRam
Harde Schijf: 40 GB harddisk
Drive: een DVD/CD-rw module
Grafische kaart: Intel® 852GME (max 64MB)
Beelscherm: TFT 15 inch
Modem: 56Kbps Modem
Netwerkkaart: LAN 10/100
Overig: 2x USB 2.0, S-video out
Software: Windows XP Home, Works Suite 7.0
Gewicht: 2,8 Kilogram

[ Voor 76% gewijzigd door bbstreams op 03-03-2004 22:54 ]

• Icey
BBStreams, tja... dan heb je weer een celleron, en dat is niet goed voor je gezondheid. Die dingen hebben namelijk geen speedstep/power-now waardoor de dus continou voluit staan te branden.

The Real Falcon, qua specs ziet het er netjes uit, enkel heb ik het niet zo meer op vobis, en ook niet echt veel vertrouwen in de support van Fujitsu-Siemens, komt omdat ik daar voorheen werkte ;)

Ik ga binnenkort zelf wel eventjes 'voelen', ik denk dat dat het belangrijkste is, ik weet in ieder geval dat ik me geen zorgen hoef te maken om de accu :)

• Icey
Na weer een dagje door de stad slenteren (2 dagen om presies te zijn :X), enkele vergelijkingen en uiteindelijk en bergje excel files afmaken en printen ben ik er bijna uit op 1 punt.

Ik heb nu 2 exact dezelfde laptops 'voor mij', bijde van hp, ietsjes, allemaal 512mb ram, allemaal een ati mobilty en echt alle specs zijn _exact_ gelijk. Afgezien van het feit dat de amd versie laptop ietjes dunner is dan de intel, maargoed. dat doet er eventjes niet toe.

Ik kan ergens komende week eventjes bijde aanvoelen om het zit met hel lawaai, maar dat die ik eventjes door de weeks, zaterdags was het te druk om te oordelen.

Ik zit met 1 ding, let daarbij op dat ze exact hetzelfde zijn op de proc na.

Type 1 = amd 2500+ mobile
Type 2 = Intel p4 mobile, eehm... ben het eventjes kwijt maar volgens mij een 2,4.

Bijde hebben of speedstep, of amd powernow.

De Intel versie is 100 euro duurder, 1299 tegenover 1199 van de amd versie. Nou gaat het mij niet om presaties, bijde laptops zijn snel genoeg.

• het gaat mij om de Hitteafgifte / processor gebruik van stroom.

Welke keuze moet ik maken, liefst een beetje onderbouwd.

De amd is 35w, de intel is mij onbekend.

• Roberto
De amd dan, die is lowvoltage.
Daar is nu ook een IA van @ inkoopacties.net omdat ze zo cool blijven (en dus verder kunt overclokken ;))

2.4ghz is al aardig wat, uit eigen ervaring kan het nog wel, maar de Amd zal iets koeler zijn :) + hij is 100 euro goedkoper.

Nu ik er aan denk, heb ik naast zon Amd versie gestaan vrijdag. De fan staat niet vaak aan, en als hij draait is het niet veel harder dan een normale pc. Maar zovaak heb ik de fan nog niet gehoord, dus dat betekend ook meteen dat hij dus wel koel is :)

[ Voor 34% gewijzigd door Roberto op 07-03-2004 16:20 ]

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:27

netblade

Sunrise

RS_003 schreef op 07 maart 2004 @ 16:18:
Daar is nu ook een IA van @ inkoopacties.net omdat ze zo cool blijven (en dus verder kunt overclokken ;))

2.4ghz is al aardig wat, uit eigen ervaring kan het nog wel, maar de Amd zal iets koeler zijn :) + hij is 100 euro goedkoper.

Nu ik er aan denk, heb ik naast zon Amd versie gestaan vrijdag. De fan staat niet vaak aan, en als hij draait is het niet veel harder dan een normale pc. Maar zovaak heb ik de fan nog niet gehoord, dus dat betekend ook meteen dat hij dus wel koel is :)
hmmm mijn celly maakt nougenoeg totaal geen geluid, fan slaat om de 5 min eens 10 sec aan en dan is het weer stil.
Prima ding al zeg ik het zelf. Jammer genoeg heb ik geen mobile mark :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Icey
RS_003 schreef op 07 maart 2004 @ 16:18:
Thx (k), dan ben ik eruit :) Binnenkort post ik wel wat fotos / al mijn grafieken, tabellen en vergelijkingen, wellicht hebben andere er dan ook nog wat aan. Tevens een kleine revieuw ;)

OOhja, een celleron zou ik nooit niet nemen, ze zijn relatief traag, en hebben geen mobile functie, waardoor ze minder lang meegaan op de accu.

• netblade

netblade

Sunrise

Icey schreef op 07 maart 2004 @ 18:49:
[...]

Thx (k), dan ben ik eruit :) Binnenkort post ik wel wat fotos / al mijn grafieken, tabellen en vergelijkingen, wellicht hebben andere er dan ook nog wat aan. Tevens een kleine revieuw ;)

OOhja, een celleron zou ik nooit niet nemen, ze zijn relatief traag, en hebben geen mobile functie, waardoor ze minder lang meegaan op de accu.
hmm 3 uur vind ik zelf wel voldoende, stressed 2:15 ong. Ik zou zelf nooit een mobile amd nemen, ik heb wel n amd desktop. Maar amd's in notebooks heb ik zeer slechte ervaringen mee...
succes met je aankoop!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

netblade schreef op 08 maart 2004 @ 09:33:
[...]

hmm 3 uur vind ik zelf wel voldoende, stressed 2:15 ong. Ik zou zelf nooit een mobile amd nemen, ik heb wel n amd desktop. Maar amd's in notebooks heb ik zeer slechte ervaringen mee...
succes met je aankoop!
Zou mij misschien die configuraties kunnen laten zien? Inclusief de winkels? :)

• netblade

netblade

Sunrise

The Real Falcon schreef op 08 maart 2004 @ 10:14:
[...]

Zou mij misschien die configuraties kunnen laten zien? Inclusief de winkels? :)
uhhh waren oude pokke dingen k6 ed. Waardelooze apparaten, en heet dat ze werden! K heb dat ding lekker verkocht voor 100 euro
btw het was een laser geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 08-03-2004 11:42 ]

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Oops wrong person... sorry netblade.

Ik bedoel eigenlijk de uiteindelijk configuraties van Icey!

• Icey
netblade schreef op 08 maart 2004 @ 11:42:
[...]

uhhh waren oude pokke dingen k6 ed. Waardelooze apparaten, en heet dat ze werden! K heb dat ding lekker verkocht voor 100 euro
btw het was een laser geloof ik
Je vergelijkt dan ook wel hele oude amd k6 dingen met de huiduge amd mobile met powernow... lekkere vergelijking :P

Ik zal eventjes die configuraties zo hire posten :)

• netblade

netblade

Sunrise

Icey schreef op 08 maart 2004 @ 12:30:
[...]

Je vergelijkt dan ook wel hele oude amd k6 dingen met de huiduge amd mobile met powernow... lekkere vergelijking :P

Ik zal eventjes die configuraties zo hire posten :)
Ach ik koop pas over 3 jaar weer een ander notebook ;) Misschien dan wel zo'n desktop vervanger met alles er op en er aan!

Maar post ffies de info, ben benieuwd.
en ja de k6 was een vreselijke cpu :+

[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 08-03-2004 13:49 ]

• Icey
(1) 1199€
Pavilion ze4522EA
Athlon XP 2500+
512MB
30GB
15"TFT
Combo DVD CD RW
XP Home

(2) 1299€
Pavilion ZE5517EA
Intel P4 PT 2300
512MB
30GB
15"TFT
Combo DVD CD RW
XP Home

Zoals je kunt zien zijn het 2 identieke laptops, met als enige verschil het gebruik van een andere proc. Ook was de amd versie wat dunner dan de p4. Bijde hebben een ati mobile gpu, wat net ietsjes prettiger is. Game doe ik toch niet echt, maar een potje unreal zou leuk zijn ;)

Ik heb aardig wat internet shops bezocht, maar enkel de-laptopper.nl was ik van plan mee in zee te gaan omdat die een goede reputatie hebben, helaas reageren ze niet op mijn mail... iets wat ik cruseaal vind voor een internet shop.

Ik was eigenlijk van plan een 2e hands te kopen, maar mijn ouders wouden liever een nieuwe, ik gef ze gelijk. Ik kwam terrecht bij de TravelMate 244LCe. Een low buget laptop, opzich ziet hij er netjes uit, en werkt hij prima (zie hier), maar het blijft een beetje karrig met een celleron (prima voor internet overigens, maar een celly houd zich teveel in, ook het gebrek aan powernow/speedstep/mobile iets mis ik).

Wil je geen celly dan kom je al gou uit bij de p4s, en als je het redelijk goedkoop wilt houden zonder een mobile functie, en dat wil je niet als je je geslachsdelen nog enige waarde vind hebben 8)7. Ik heb toen veel nagedacht over de amd mobiles, veel vragen en uiteindelijk werd bevestigd dat ze snel zijn, en door die powernow functie ook weinig warmte afgeven als dat niet nodig is. -Yes!

Ik ben de stad in gegaan, omdat ik liever een winkel in de buurt had ipv een webshop. Vobis, nu vi computer en tevens mijn oude werkgever hadden acers, leuke dingen maar ze voelen te plastic aan en toen ik vroeg of er van die 256, 512 gemaakt kon worden kwam ik er al snel achter waarom ik weg was gegaan, dat konden ze niet...

Mijn eigen winkel had voor mij een Benq 3000 (zonder korting) voor 999, opzich een leuk ding, maar gewoonweg te lelijk om aan te zien, maar smaken verschillen. Dat ding glom van de fancy knopjes van zilver enzo.. qua specs wel aardig.

Intel Pentium 4 1800M
256 Mb Intern geheugen
30 Gb Harddisk
15" Scherm 4:3
8 X DD
Inclusief Windows XP Home
Firewire/USB2.0

Mycom had een leuke aanbieding van de Hp ze4509, 2400+, 256 mb ram en voor de rest het zelfde, 999€. Helaas voor mycom werden mijn vermoedens bevestigd, aanbiedingen stunden ze 4 weken mee, maar na 1 week is het op en word het niet meer besteld.

Paradigit had ook wel laptops, maar enkel van hun eigen merk, handig om te customizen maar het voelde een beetje plastic aan, teveel knopjes en toeters en bellen. Tevens vond ik ze relatief gezien duur. Wel werd ik erg goed geholpen door iemand die er verstand van had :>

Dynabite, dealer van HP, de enige rede dat ik daar naartoe durfte was dat ze dealer zijn van HP. Hp heeft mooie spullen gemaakt, ik hoop ook dat mijn laptop zo goed werkt :). Die gast bij de dynabite had er totaal geen verstand van, een celly 2,8 was sneller dan een p4 2,4, batterijgebruik kwam allemaal op hetzelfde neer etc etc. Maargoed, ze hadden wat ik ongeveer zocht, en ik heb de lijstjes meegenomen en thuis eens goed gezocht. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik het beste HIER de Pavilion ze4522EA kan kopen.

Waarom ?

Afgezien van het feit dat ik dynabite een kutwinkel vind ik heb na de aanschaf weinig met ze te maken, alles gaat via HP. De-laptopper en vele andere shops bieden maar 256 mb ram, welliswaar zijn ze 150 euro goedkoper dan de dynabite, als ik 256 erbij wil kom ik ook alweer op dezelfde prijs uit... Tevens hebben ze wat ik wil, weet ik zeker dat ik het krijg, kan de tgp het niet kwijtraken en leveren ze er een mooie tas bij ;).

Nouja, ik heb nog wel meer ideeen en conclusies, maar ik ben nu een beetje te gaar om mijn verhaal af te maken. Opmerkingen etc zijn welkom.

Indien je denkt dat ik toch niet de amd mobile moet pakken, of denk je dat ik een totaal andere laptop moet nemen, alstublieft vertel het mij, mar wel met onderbouwing! Je heb tot vrijdag, dan ga ik naar de stad om hem te kopen, ik kan hem ook nu wel halen, maar ik wil dat mijn vader meegaat, als 17 jarige met een laptop op de fiets is niet relaxed.

Icey out B)

[ Voor 6% gewijzigd door Icey op 08-03-2004 17:24 ]

Verwijderd

Ceaser schreef op 03 maart 2004 @ 19:12:
ik heb zelf een micropoint laptop met een celeron 2,2GHz intel extreme graphics 2 512mb memory.

Ten eerste is die celeron absoluut niet traag maar bloedsnel, zo'n xp2400+ schat ik echter nog wel nog een stuk sneller in hoor maar zo'n celly heeft vuur zat in ze donder :D
Die xp2400+ word echter wel een tikkeltje heter neem ik aan want die cellies stoken niet zo heel erg.
Wat echter wel een prob. kan zijn met je celeron is ze max battery-time. Gezien het feit dat die xp ze kloksnelheid kan terugschakelen als je bijna niks doet kan die celeron dat helaas niet, dat is alleen voor de p4m weggelegt. om ff te vergelijken met mijn laptop, onder full load trekt ie 1,5 a 2 uur. en gewoon surfen en word open zo'n 2,5 uur.
Ik weet verder niet hoe dat precies met die amd zit maar neem aan dat ie met surfen enzo toch wel 3 uurtjes moet kunnen trekken.

verder denk ik dat als je zou willen gamen je beter die met de xp2400+ kan nemen of echt de cpu power nodig hebt voor sommige applicaties. anders zou ik persoonlijk voor het geld kiezen en die celeron nemen
Waar haal jij die info vandaan?
Mijn Celeron is toch echt een mobiele proc hoor.
Ik meen trouwens dat de travelmate 244 geen tvout heeft.
Moet je ff nakijken, anders zou het jammer zijn, kun je geen films op je tv kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 16:23 ]

• netblade

netblade

Sunrise

watttt nu ook al mijn pics jatten :P moet niet erger worden :+
niettemin dat ze er niet uitzien ik zal zo wel een paar mooiere maken, btw 3dmark draait niet echt super op deze notebook ;)
maargoed ik gebruik hem vooral op school en stage ect. Voor mij prima te doen dus en UT [orginal] draait lekker op 1024x768 ;)

EDIT :
Draak : Het klopt dat er geen tv out op zit, dat is inderdaad een minpuntje, mocht je dat toch willen met een celly kijk dan eens naar een Toshiba a10 [ik vind hem oerlelijk maar dat is mijn mening]

[ Voor 25% gewijzigd door netblade op 08-03-2004 19:07 ]

• netblade

netblade

Sunrise

netblade schreef op 08 maart 2004 @ 19:04:
watttt nu ook al mijn pics jatten :P moet niet erger worden :+
niettemin dat ze er niet uitzien ik zal zo wel een paar mooiere maken, btw 3dmark draait niet echt super op deze notebook ;)
maargoed ik gebruik hem vooral op school en stage ect. Voor mij prima te doen dus en UT [orginal] draait lekker op 1024x768 ;)

EDIT :
Draak : Het klopt dat er geen tv out op zit, dat is inderdaad een minpuntje, mocht je dat toch willen met een celly kijk dan eens naar een Toshiba a10 [ik vind hem oerlelijk maar dat is mijn mening]
new pics die hopelijk wat duidelijker zijn
http://pics.netblade.nl/Notebook/new/

Pagina: 1