Toon posts:

american army

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ben nu al een tijdje aan het spelen maar telkens als ik in een map kom vb pipeline dan begint mijn spel zo te haperen ,nu heeft iemand gezegd dat komt door mijn ping maar ik let altijd daar op mijn ping is meestal rond de 100 a200 ,mijn systeem
is een atlhon 1.2 265mbram 40gb harde schijf soundblaster en niet te vergeten gforce 4titanium ,ik moet je wel zeggen in het begin toen ie niet geupdatet naar special forces was wekte het perfect kon wel maar twee maps spelen wapencachee en bridge crossing ,kan iemand me helpen ,thanks

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
nu heeft iemand gezegd dat komt door mijn ping maar ik let altijd daar op mijn ping is meestal rond de 100 a200
Ik weet niet precies hoe dat zit bij AA, maar in andere spellen is een ping boven de 100 gelijk aan schokken...

En heb je na 4 topics over America's Army nou nog niet geleerd om met een duidelijke topictitel te komen in het goede forumdeel (Spielerij - Problemen & Vragen en niet hier dus) :?

The devil is in the details.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:06
zijn al best veel topics van je gesloten over dit onderwerp .. waarom zoek je niet naar het grote American Armies topic ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

En open nu een nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen met een hoofdletter hier en daar en een enter is ook wel makkelijk ;)

Lees gelijk Lees dit voor je een topic opent/een reply post! ook even door.

Dit topic is gesloten.