Toon posts:

site com adsl modem.. Uploadsnelheid klopt dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Veel modems ondersteunen slechts een uploadsnelheid van 832Kbps
Nu staat er over de sitecom DC-214/216 ADSL Homestation het volgende in de handleiding

DC-214/216 ADSL Homestationprovides a high-speed Ethernet port and an USB port for high-speed Internet browsing. It can support downstream transmission rates of up to 8Mbps and upstream transmission rates of up to 1024Kbps. It is compliant with Multi-Mode standard (ANSI T1.413, Issue 2; G.dmt (G.992.1); G.lite (G992.2); G.hs (G994.1)).
It is the perfect solution to connect a small group of PCs to a high-speed broadband Internet connection. Multi-users can have high-speed Internet access simultaneously.

Hoe betrouwbaar is het dat het ook 1024KBps ondersteund. Ik weet wel dat et van meer zaken afhankelijk is. Niet alleen wat je modem aan kan. maar wil zeker zijn dat de snelheid niet naar beneden wordt gehaald door mijn modem..

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-05 20:29
Je hebt een uploadsnelheid die gemiddeld is. NIets om je zorgen om te maken dus.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

MagicTempest schreef op 03 maart 2004 @ 16:27:
Je hebt een uploadsnelheid die gemiddeld is. NIets om je zorgen om te maken dus.
8)7

Waarom zou de handleiding niet de waarheid vertellen? Voor een fabrkant is het toch ook allesbehalve handig (denk aan rechtzaken etc) als de specs niet kloppen?

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 08:50
Je kunt daar wel redelijk op vertrouwen hoor, ik denk dat eerder je verbinding langzamer is.

offtopic:
In topic adsl modem met hoge snelheid welke moet ik hebben?/ heb je de vraag ookal gesteld! (1 keer is genoeg)

..:: ::..

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het wel een beetje vreemd dat deze redelijk goedkope modems dan wel de snelheid halen en mijn modem dat bij geleverd is .. maar toch 832 gaat..

Wie weet ergens een modemtest .. die aantoont dat modems daadwerkelijk tot 1 Mbps upstream halen.

Ik wil een ander modem kopen.. maar zie door de bomen echt het bos niet meer.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 18:10 ]

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-05 15:34
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 18:06:
ik vind het wel een beetje vreemd dat deze redelijk goedkope modems dan wel de snelheid halen en mijn modem dat bij geleverd is .. maar toch 832 gaat..

Wie weet ergens een modemtest .. die aantoont dat modems daadwerkelijk tot 1 Mbps upstream halen.

Ik wil een ander modem kopen.. maar zie door de bomen echt het bos niet meer.
Dohhhhhhhhh, zoals vaak gezegd is ligt die 1Mbit up aan heel wat andere zaken, dan alleen aan het modem.

Frequentie
Of je lijn goed in oorde is...
Of je lijn niet te lang is....
Afstand vanaf de centrale
SNR waardes
bla bla bla...zo'n test zal dus nooit betrouwbaar zijn omdat een telefoon/adsl lijn altijd verschillend is van elkaar.....dus er is gewoon GEEN modem die voor iedereen 1Mbit er uit trekt...

DrayTek Vigor 2600 is een aanrader :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk eigenlijk dat je hier beter verder kunt gaan:
[rml][ ADSL] Modem voor 1024 upload icm ISDN[/rml]

Dat topic gaat ondertussen niet meer specifiek over ISDN ADSL-modems, maar ook over POTS.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.