Toon posts:

debitel klantenservice

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds augustus 2003 een abo bij debitel (toen vodafone 150 2 jaar)met samsung a800 en digitale camera van samsung (die ze niet eens hadden waardoor ik met een ander waardeloos prul werd opgescheept) en omdat ik geen bereik heb is na lang zeuren en veel bellen en mailen, eindelijk in de winkel mijn netwerk gewisseld naar telfort. Dit zou kostenloos gebeuren met nummer behoud. Dit duurde weer lang (debitel service) en uiteindelijk na nog meer mailen en bellen was ik weer aangesloten. En volgens het winkelpersoneel kon ik gewoon bellen en met mijn minuten dat wam wel goed ik kon gewoon 2,5 uur bellen er was alleen nog niet bekend wat de nieuwe factuurdatum zou worden (hier hebben ze 40 dagen de tijd voor nodig) en toch heeft het weer langer geduurt bij debitel.
Ik ging net op mijn rabobank internetbankrekening kijken en tot mijn verbazing zag ik dat debitel 120 euro heeft afgeschreven :( Terwijl ik niet eens een factuur thuis heb gekregen :X dit is echt de laatste druppel die de emmer doet overlopen (zie ook topic over wijzigingen in de AV die gewoon niet doorgingen omdat alle debitelklanten hun kans zagen om af te zeggen). Nu wil ik dus heel graag van debitel af maar ik zou niet weten wat ik hieraan allemaal moet gaan doen. Ik heb natuurlijk een gespecificeerde rekening aangevraagd maar debitel kennende zal dit ook weer een jarenplan worden. Wat heb ik er een spijt van dat ik ooit met debitel in zee ben gegaan |:(
Kan iemand mij misschien helpen of wat tips geven want ben maar een student en heb echt geen 100 euro over. Ik vind sowieso dat dit gewoon niet moet kunnen.