Toon posts:

Wie kent er een zelfde spel zoals: Lineage2

Pagina: 1
Acties:
  • 2.134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Greetz,

Ik mocht linage2 beta testen en dat spel is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet maar het is jammer dat het een pay to play game word. Per maand een bedrag dokken om het te mogen spelen.

Mijn vraag is dan ook, wie kent er een spel wat daar op lijkt. Ook mooi 3d en de zelfde gameplay, leuke spulletjes vinden en bij de winkel nieuwe armor halen. En dat je bij elke armor er weer anders uit ziet.

Ik zat zelf te denken aan Morrowind ofzoiets, maar er moeten er vast wel meer zijn
Wie kent er nog zn soort spelletje wat NIET pay to play is. en het liefts ook op internet en/of LAN

Hier een ingame screenie van lineage2

Afbeeldingslocatie: http://www.lineage2.com/fileup/ss_01.jpg

edit:
Misschien moest dit wel in Spielerij - Games & Discussies staat bedenk ik me niet |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Elder Scrolls Morrowind is geen mmorpg maar een rpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 15:10:
The Elder Scrolls Morrowind is geen mmorpg maar een rpg
Ik weet het. Ik vroeg ook of er nog mensen iets anders wisten. Omdat ik dat soort spellen wel kewl vind en online of op multiplayer is het leuker omdat je met andere mensen samen kan spelen. Kan ook wel met Lineage2 maar geen zin om elke maand te gaan dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorD_GyproX
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02 21:59
Het lijkt wel op diablo 2, maar die zal je wel kennen zeker ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een tijdje gezocht maar het aantal (nog) gratis mmorpg's is bedroevend klein. Aan de oudere "Ik zoek een MMORPG"-topics heb je ook niks omdat je voor de spellen die daar toen werden besproken nu voor moet betalen.
Het beste wat je kan gaan doen is zoeken naar een andere MMORPG waar een beta voor beschikbaar is en waar je maar een half jaartje mee kan spelen omdat je dan weer moet gaan betalen of je moet wachten op de nieuwe Warcraft. Volgens mij werd dat een MMORPG ik weet alleen niet of je na de aankoop nog moest maandelijks moest betalen. Anders moet je richting de consoles gaan. Misschien iets op de PS2? De PS3 komt in 2005 uit misschien kan je zolang wachten?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorD_GyproX
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02 21:59
Savage is een gratis mmorpg, je moet alleen betalen als je et spel koopt, derna zijn er geen maandelijkse bedragen.

http://www.s2games.com/savage/index.html

* Will there be a monthly fee?
There will NOT be any monthly fees for playing Savage. The purchase price of the game will be your only price to play.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LorD_GyproX schreef op 03 maart 2004 @ 15:21:
Het lijkt wel op diablo 2, maar die zal je wel kennen zeker ? :P
Hehe Diablo2 + LOD heb ik legaal hiero liggen :D maar het niet lang niet zo mooi als lineage2 :D
LorD_GyproX schreef op 03 maart 2004 @ 15:33:
Savage is een gratis mmorpg, je moet alleen betalen als je et spel koopt, derna zijn er geen maandelijkse bedragen.

There will NOT be any monthly fees for playing Savage. The purchase price of the game will be your only price to play.

Maar dit spel is niet zoals Lineage2 ... je moet nu ook stadje bouwen enzo.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 19:36
Er zijn of komen redelijk veel spellen die lijken op Lineage 2, maar of ze zijn in (open) beta fase, of je zult er gewoon voor moeten dokken. Ik noem Final Fantasy XI, World of Warcraft, Anarchy Online, Asheron's Call (2), Dark Age of Camelot en ga zo maar door.

Op sites als Multiplayer.com en PayByCash kan je een overzicht van MMORPG's vinden, maar zoals ik zei: de spellen die op Lineage 2 lijken vrijwel allemaal maandelijke kosten hebben :)

Dan weet jij niet wat een MMORPG is :X Savage is ten eerste niet MMO (Massive Multiplayer Online), want je kan met maximaal 64 man spelen dacht ik. En ten tweede is het niet eens een RPG, maar een mix van shooter en RTS.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Spielerij - Problemen & Vragen --> Spielerij - Games & Discussies

Als je een gartis MMORPG wilt zoeken ben je lang bezig, de reden dat je voor mmorpgs moet betalen is voor onderhoud van de servers en updates/expensions... Een server die 1000+ man aan moet kunnen kost nogal wat om te onderhouden ;)

Als je persee gratis wilt moet je maar eens op open betas gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 14:35
Van EverQuest 2 en World of Warcraft wordt binnenkort een beta verwacht. Zelf zit ik alleen op WoW te wachten, maar voor graphics als die van l2 moet je voor EQ gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Er komt iig 1 spel uit wat een mmorpg is en wat je niet maandelijks hoeft te betalen. En deze lijkt mij erg vet worden. Ik denk alleen niet dat ie zo massive wordt als een wel maandelijks betalende game.

http://www.guildwars.com/

Enjoy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je eens naar neverwinter knights of dungeon siege kijken. Hebben ook multiplayer maar dan niet met massaal veel mensen en zijn ook grafisch lang niet zo goed als lineage 2.
Maar als ik jou was zou ik gewoon zoeken naar een manier om maandelijks te betalen voor lineage 2. Neem een krantenwijk ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Waarom wil je niet voor een goede game betalen ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Niet iedereen heeft een creditcard. Voor WoW waag ik me er misschien wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil er best wel voor betalen ... weet iemand nog een goeie mmorpg?
aub geen ragnarokonline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 03 maart 2004 @ 16:10:
Spielerij - Problemen & Vragen --> Spielerij - Games & Discussies

Als je een gartis MMORPG wilt zoeken ben je lang bezig, de reden dat je voor mmorpgs moet betalen is voor onderhoud van de servers en updates/expensions... Een server die 1000+ man aan moet kunnen kost nogal wat om te onderhouden ;)

Als je persee gratis wilt moet je maar eens op open betas gaan zoeken.
Het hoeft ook niet gratiz te zijn. Ik wil best wel voor de game betalen in de winkel maar niet per maand.
M@NIC schreef op 03 maart 2004 @ 17:11:
Waarom wil je niet voor een goede game betalen ? :|
Ehmz ben maar een arme student. Geen zin om 10 euro per maand te dokken. Dat spel duurt echt super lang. duurt ong 2 jaar om uit te spelen gok ik. 24 x 10euro ... 240euro voor spel is beetje duur.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

d0h, Savage is geen MMORPG :P

Knights Online is btw wel een gave MMORPG :D en is atm in open-beta fase :d http://www.knight-online.com.my/

[ Voor 1% gewijzigd door Bleet op 03-03-2004 19:27 . Reden: spatie |:( ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blade_V schreef op 03 maart 2004 @ 19:26:
[...]

d0h, Savage is geen MMORPG :P

Knights Online is btw wel een gave MMORPG :D en is atm in open-beta fase :d http://www.knight-online.com.my/
Is dat ook een play to pay? En kan je dat ook via LAN doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:35:
[...]

Is dat ook een play to pay?
Look for yourself, je kunt de beta nu nog gratis downloaden met bittorent :]

offtopic:
LEGAAL ja

Ik weet btw niet wanneer de beta is afgelopen, maar daarna wordt het wel een pay to play ja ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Bleet op 03-03-2004 19:39 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diablo 2?

het is wel iets minder mooi
maar is iets sneller :p dan lineage 2 ^^
en is makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 22:46
Als het topic dan toch een schoop heeft gehad...
probeer http://www.guildwars.com/ eens

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:11:
[...]

Het hoeft ook niet gratiz te zijn. Ik wil best wel voor de game betalen in de winkel maar niet per maand.

[...]

Ehmz ben maar een arme student. Geen zin om 10 euro per maand te dokken. Dat spel duurt echt super lang. duurt ong 2 jaar om uit te spelen gok ik. 24 x 10euro ... 240euro voor spel is beetje duur.
een MMORPG Uitspelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 14:35
RocketKoen schreef op 06 mei 2004 @ 13:25:
Als het topic dan toch een schoop heeft gehad...
probeer http://www.guildwars.com/ eens
Yup, alpha speelbaar van 12 tot 14 mei, tijdens de E3. Je kunt hem nu al downloaden. Zeker waard om uit te proberen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-10 11:47

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik speel op het moment Knight Online, maar www.ryl.com.my, Risk Your Life, is ook een aanrader.
Het skillsysteem zit goed in mekaar en de skill animaties zijn ook erg vet.
Verder heb ik het idee dat dat balance wel aardig is, mage misschien ietsje te sterk, maar die heeft ook weet zijn zwakke punten. Het party systeem is wel wat irritant, wil me echt met een aardig groepje bezig gaan, krijg je hele lage experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46
Ik speel sinds 2003 Dark Age of Camelot. Er komt binnenkort weer een rvr expansie uit. Goed het is pay to play maar lets face it, je betaald voor constante updates, research en onderhoud. Oh, en ook performance.

En 10 euro per maand? Das 6 biertjes op 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, Planeshift is helemaal gratis en het is zoeits als LineAge2(ok, lineage2 is mooier)

Het is op dit moment nog alpha, maar in de volgende versie zal je ook kunnen vechten :P

url:
www.planeshift.it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Mr_Knight schreef op 03 maart 2004 @ 16:26:
Er komt iig 1 spel uit wat een mmorpg is en wat je niet maandelijks hoeft te betalen. En deze lijkt mij erg vet worden. Ik denk alleen niet dat ie zo massive wordt als een wel maandelijks betalende game.

http://www.guildwars.com/

Enjoy ;)
In tegenstelling tot wat iedereen zegt:
Guild Wars is GEEN mmorpg |:(

• knijnsel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 12:50

knijnsel

dus...

Laat ik tenslotte nog maar eens herhalen wat anderen voor mij zeiden: Guild Wars. MMORPG, vanuit de basis gratis, uitbreidingen uiteraard niet, het systeem ziet er mooi uit, gameplay is ok. In oktober gaat er een World Preview Event van start. Dat is dus weer een 2e preview die mensen gratis mogen meedoen.
Mensen die het spel kopen in de preorder mogen hierna ook nog ff meedoen met de "public beta"... die dus niet echt publiek is. Volgens de makers zouden we NU het spel moeten kunnen kopen... dat is uiteraard niet het geval.. Niets menselijks is gamers vreemd.

btw linage2 is van NCSoft die GW maakt... het zijn ervaren gamers.
oh en een nederlands gilde is al in oprichting!!

knijnsel

<knijnsel> De nederlandstalige GuildWars site

• Haay
  • Laatst online: 09:00
Ter correctie op het hierbovenstaande: NCSoft maakt Lineage 1 en 2, en is alleen de uitgever van GuildWars. GW wordt gemaakt door ArenaNet wat voornamelijk bestaat uit mensen die Blizzard verlaten hebben waar ze eerder verantwoordelijk waren voor Diablo 1, Diablo 2, StarCraft en de techniek achter BattleNet.

GuildWars is ook niet echt een MMORPG maar meer een soort Diablo 3 in 3D, waarbij de Diablo games ook geen echte RPG games zijn. En GuildWars heeft ook bepaalde elementen in zich die het kaartspel Magic:The Gathering zo populair maakten.

[ Voor 29% gewijzigd door Haay op 09-09-2004 22:41 ]

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:08

Wub

Diablo 2 + Expension is zeer aan te raden online op battle.net
Moet je maar ff in de budget bakken kijken, ben je voor 20 euro klaar.

Als je gratis wilt doen:

Runescape. www.runescape.com
Zeer leuk en verslaafend spel. Gratis te spelen, en de uitgebreide versie is maar iets van 3 euro per maand.

Anders als je het echt goed wilt aanpakken moet je binnenkort World of Warcraft gaan spelen. Dat belooft ontzettend goed te worden. En gaat naar verwachting iets van 10-12 euro per maand kosten.
Pagina: 1