Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Casemodding logo databank

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Ik ben zelf bezig met een casemod en ik was aan't denken zo dat er eigenlijk nergens(bij mijn weten toch niet) een echt GROTE databank is van plaatjes die je kan gebruiken voor een casemod.

Dus dacht ik van er een hier te beginnen. Als we er genoeg hebben kunnen we hem misschine bij in de FAQ krijgen ofzo omzo onszelf en anderen te helpen.
Ik ga bv een logo van overclocking op men case spuiten dnekelijk(zelfontwerp op papier,geen PC sorry mensen) maar als jullie zulke plaatjes hebben willen jullie dan deze hier posten/een link naartoe leggen
ik ga swieso al zoveel mogelijk verzamelen en misschien kunnen we zelfs een kleine website opzetten? (google of andere gratis host) gebruiken om te hosten.
Dus als jullie enige leuke foto's hebben dus logo's Post ze hier aub maar niet oversized dus neem 200 op 200 pixels ofzo ik weet niet juist. niet TE groot(denk aan de 56k mensen ) en duidelijke foto's AUb als jullie er een eigen casemod bijzetten knip dan ff alles weg en laat enkel het logo staan of voeg een plaatje van enkel het logo to

dank u

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

Goed idee. Ook mensen die dan zelf hun logo's ontwerpen en die erop kunnen zetten.

Maar let wel op voor copyrights... bijvoorbeeld het logo van AMD is veel gebruikt maar als jij die publiceert op een website hoor je daar -Officieel- wel copyright gelden over te betalen

[ Voor 4% gewijzigd door Hayfork op 03-03-2004 14:35 ]

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik denk dat het op zich wel al een goed idee is... alleen dan zou je wel zoveel mogelijk moeten proberen om vector plaatje's te krijgen.. deze kunnen zo groot gemaakt worden als je wilt en die blijven goed...

Maar als je met Google zoekt denk ik dat je ook al een heel eind komt...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

in ieder geval veel bedrijfslogo's hier: http://www.brandsoftheworld.com/
in EPS formaat :Y)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Leuk idee, maar helaas niets voor GoT. We hebben ooit een Casemod-gallery gehad, maar die werd na enkele maanden niet meer gebruikt (0 hits op bepaalde dagen). Tegenwoordig hebben we de Gallery op de t.net frontpage, het grote "show hier je kleine mods"-topic en de gewone showtopics. Al met al mogelijkheden genoeg. Mocht je toch een grote database willen maken zul je dat op eigen initiatief buiten GoT om moeten doen.

Dit topic is gesloten.