The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Goed idee. Ook mensen die dan zelf hun logo's ontwerpen en die erop kunnen zetten.
Maar let wel op voor copyrights... bijvoorbeeld het logo van AMD is veel gebruikt maar als jij die publiceert op een website hoor je daar -Officieel- wel copyright gelden over te betalen
Maar let wel op voor copyrights... bijvoorbeeld het logo van AMD is veel gebruikt maar als jij die publiceert op een website hoor je daar -Officieel- wel copyright gelden over te betalen
[ Voor 4% gewijzigd door Hayfork op 03-03-2004 14:35 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Ik denk dat het op zich wel al een goed idee is... alleen dan zou je wel zoveel mogelijk moeten proberen om vector plaatje's te krijgen.. deze kunnen zo groot gemaakt worden als je wilt en die blijven goed...
Maar als je met Google zoekt denk ik dat je ook al een heel eind komt...
Maar als je met Google zoekt denk ik dat je ook al een heel eind komt...
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Leuk idee, maar helaas niets voor GoT. We hebben ooit een Casemod-gallery gehad, maar die werd na enkele maanden niet meer gebruikt (0 hits op bepaalde dagen). Tegenwoordig hebben we de Gallery op de t.net frontpage, het grote "show hier je kleine mods"-topic en de gewone showtopics. Al met al mogelijkheden genoeg. Mocht je toch een grote database willen maken zul je dat op eigen initiatief buiten GoT om moeten doen.
Dit topic is gesloten.
![]()