Toon posts:

[XP] IIS 5.1 (Gestopt)...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de één of andere vage reden is mijn IIS 5.1 er plotseling mee gestopt (dit staat ook letterlijk achter "standaardwebsite"). Als ik 'm weer wil starten krijg ik de melding:

"De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord"

Na wat tips te hebben gelezen op dit forum en google, heb ik geprobeerd de www-publicatie service opnieuw op starten, maar ook hier kreeg ik een melding:

"Fout 1721: er zijn onvoldoende bronnen beschikbaar om deze bewerking te voltooien"

Heb IIS inmiddels gedeinstalleerd en heb opnieuw SP1 uitgevoerd maar het mag niet baten, ik vermoed dat het door 1 van windows eigen updates komt maar kan hier niks over vinden, nog meer mensen met dit probleem en/of oplossing hiervoor?

Verwijderd

Ik ken het probleem niet zo goed. Kan het zijn dat je iets van software hebt geinstalleerd wat of resources vreet of dat je iets hebt gedaan met een andere webserver / php / asp alles wat daar mee te maken heeft kan IIS in de war schoppen. Kan ook te maken hebben met een policy probleem daar gok ik op. En anders ff de KB checken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gekeken of m'n port 80 wordt misbruikt door een process maar dit is niet het geval, het vreemde is dat het op de één op de andere dag gebeurde...

Het is een local servertje waar ik .NET applicaties op test maar ook hier is niks aan veranderd

Verwijderd

Topicstarter
het ligt dus hoogstwaarschijnlijk aan de w3svc die error 1721 geeft, de oplossing op de microsoft site haalt niks uit...zucht

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:04
Niet zo kicken ;)

Heb je dit al geprobeerd?:

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 13:59:

"Fout 1721: er zijn onvoldoende bronnen beschikbaar om deze bewerking te voltooien"
Duidt toch echt op een geheugenprobleem, of lees ik dat verkeerd :?

m.a.w. check eens of dat klopt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 18:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Denk je het inderdaad verkeerd leest, er is niks mis met m'n geheugen btw ;)
Pagina: 1