Toon posts:

Powermanagement like toshiba

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ben opzoek naar powermanagement software voor de laptop.
Ik heb een asus notebookje en daar zit niet mooie powermanagement software bij.

Nu heb ik iemand gezien met een toshiba laptop en daar zit mooie uitgebreide powermanagement software bij.

zodat ik kan instellen als het scherm dicht is en hij loopt op netstroom dat hij niet in standby modus moet gaan en als hij op batterij loopt dat hij dat wel doet.

Heb al lopen zoeken maar kon niks vinden.

Heeft iemand een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 13:53:
Hoi,

Ben opzoek naar powermanagement software voor de laptop.
Ik heb een asus notebookje en daar zit niet mooie powermanagement software bij.

Nu heb ik iemand gezien met een toshiba laptop en daar zit mooie uitgebreide powermanagement software bij.

zodat ik kan instellen als het scherm dicht is en hij loopt op netstroom dat hij niet in standby modus moet gaan en als hij op batterij loopt dat hij dat wel doet.

Heb al lopen zoeken maar kon niks vinden.

Heeft iemand een idee?
Jah ik heb wel een idee, open eens je batterij opties in het configuratie scherm. Daar zie je dat je ook laptop kunt instellen ivm energie beheer, daarnaast zie je een icoontje of tab waar je kunt instellen dat als je de klep sluit dat ie moet uitgaan of standby mode of lekker aan moet blijven. Kijk maar eens want dat vind je wel.

Power Options - > Advanced zo heb ik 't iig!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je moet goed lezen!

Ik kan onder windows dat wel lekker instellen maar geld voor batterij en netstroom.
Ik wil dat dus verschillend hebben (8>

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:02:
Je moet goed lezen!

Ik kan onder windows dat wel lekker instellen maar geld voor batterij en netstroom.
Ik wil dat dus verschillend hebben (8>
Je kunt toch ook een profile instellen onder windows, ik heb dat hier wel netstroom is voor mij anders dan battery, als ik op batterij zit werkt ie anders dan op netstroom.

Verwijderd

Topicstarter
Ja hehe maar dat kan niet met als ik scherm dicht gooi dat ik dan iets aparts doe