Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-mobile contract verlengen mislukt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in december 2003 bij Tfortelecom mijn T-mobile contract verlengd. Ik ben ook overgestapt op een duurder abonnement en heb toen ook een telefoon genomen.

Nu krijg ik net mijn factuur, staat daar nog mijn oude abo op. Ik bellen naar T-mobile met de vraag wanneer ik voor het laatst een contract aangegaan ben. Dat blijkt dus 19 december 2002 geweest te zijn. Kennelijk is mijn verlenging van december 2003 niet doorgekomen daar. Verder heb ik niets tegen T-mobile gezegd.

Wat zouden jullie nu doen? Gewoon nog een keer verlengen en weer een telefoon krijgen/geld terug krijgen? Of wachten, want misschien komt die verlenging er toch nog door? Eerlijk aangeven bij T-mobile?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Eerlijk duurt het langst :)

hmmz

Verwijderd

Je moet even rustig afwachten, als het goed is hebben ze een bepaalde verwerkingstijd van de contracten. Als het dan nog niet gebeurt is gewoon nog een keer een gratis mobieltje vangen.. hun fout! (Het is niet zo dat je een kleine middenstander loopt te flessen) Daarbij ben jij ook niet verantwoordelijk voor fouten van de kant van T-mobile

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-11 21:11
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 13:50:
Je moet even rustig afwachten, als het goed is hebben ze een bepaalde verwerkingstijd van de contracten. Als het dan nog niet gebeurt is gewoon nog een keer een gratis mobieltje vangen.. hun fout! (Het is niet zo dat je een kleine middenstander loopt te flessen) Daarbij ben jij ook niet verantwoordelijk voor fouten van de kant van T-mobile
En zo is het maar net.. Ff afwachten..
Duurt het te lang, dan zou ik idd een nieuwe gsm uitzoeken + abbo...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 13:50:
Ik vind drie maanden al vrij lang. Toen ik bij Tfortelecom zat had hij T-mobile aan de telefoon. Ze hadden bij T-mobile een computerstoring dus hij kon het niet gelijk invoeren. Dat zouden ze de week daarop doen. Kennelijk is dat dus nooit gebeurd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 13:54:
[...]

Ik vind drie maanden al vrij lang. Toen ik bij Tfortelecom zat had hij T-mobile aan de telefoon. Ze hadden bij T-mobile een computerstoring dus hij kon het niet gelijk invoeren. Dat zouden ze de week daarop doen. Kennelijk is dat dus nooit gebeurd.
gefeliciteerd met je gratis telefoon :D

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Nu heb je dus een telefoon over begrijp ik? :D

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
DJ^ schreef op 03 maart 2004 @ 14:09:
Nu heb je dus een telefoon over begrijp ik? :D
Jup... Samsung E700... Kopen? 8)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:29:
[...]

Jup... Samsung E700... Kopen? 8)
Wanneer loopt / liep je oude abo af?
Dus de aansluit datum + de contractstermijn.

Je nieuwe abo gaat pas in op het moment dat de oude termijn is afgelopen. ;)

Als je einddatum als geweest is kan het zijn dat het idd niet verwerkt is. Dan kan je het beste ff naar T-mobile bellen (0800-7111 (gratis)) of naar de winkel met je contract, legitimatie en bank- of giropas.

Succes :)

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 11:22

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Bij debitel duurt het nog geen dag als jij je contract verlengd. Ik zou nog even wachten en als ik eerlijk ben niet alles zeggen O-)
Pagina: 1