Toon posts:

gewicht thermaltake 7+bad luck->processor=r.i.p

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dacht ik ff dat een pc reset kut was, neem dan dit....
ik zat dus ff te kloten met de dips, zet me pc weer echt op, zet m aan en na een tijdje hoor ik iets pleuren. kut denk ik, stekker eruit, snel kast open zie ik me Thermaltake 7+ aka boeing 767 op me videokaart liggen en me cpu dus zonder cooler. dan nog die stank erbij, dus ik zet netjes de cooler er weer op, stekker erin, pc weer aan....nee, niet pc weer aan, dat mocht ik dromen v*rd*mm*!!!!!!!!
de coolertjes draaien voor een halve seconde en dan is het ineens stil :X , errug stil......processor=DOOD V*RD*MM*!!! gaat het overclocken goed, haal ik eindelijk een temp van 31 *C met een palomino _/-\o_ gaat vermoedelijk het geheugen stuk en dan ook nog me processor!!!!!! :'( :'( :'(

die pleuruscooler :( gaat er dus nooit meer op, ik haal als ik weer geld heb gewoon een mooie kast en waterkoeling......

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Waarom kopen mensen zulke koelers, en al helemaal als de ophanging van die dingen aan de socket zelf is, en niet door de 4 gaten in 't mobo... :r

Vragen om ongelukken als je 't mij vraagt.

Je videokaart heeft het overleefd btw?

[ Voor 14% gewijzigd door Scyth op 03-03-2004 13:29 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Hoe zwaar is dat ding dan wel niet?

Ik maak iig nooit een zware cooler vast aan de socket...
:P

[ Voor 49% gewijzigd door Pakjebakmeel op 03-03-2004 16:47 ]

Verwijderd

ik had eerst een thermalright slk900U, die was met schroeven en dat is misschien wel goed vast maar harstikke link met erop zetten,

heb nu een 900A, die is precies zelfde maar dan met clip aan socket.
die hangt nu gewoon in mijn kast niks mis mee (550 gram+ de 80mm fan nog eens erbij)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tsja, shit happens.

Helaas is het niet de bedoeling om dit subforum op deze manier als uitlaatklep te gebruiken. Dicht.

Dit topic is gesloten.