dacht ik ff dat een pc reset kut was, neem dan dit....
ik zat dus ff te kloten met de dips, zet me pc weer echt op, zet m aan en na een tijdje hoor ik iets pleuren. kut denk ik, stekker eruit, snel kast open zie ik me Thermaltake 7+ aka boeing 767 op me videokaart liggen en me cpu dus zonder cooler. dan nog die stank erbij, dus ik zet netjes de cooler er weer op, stekker erin, pc weer aan....nee, niet pc weer aan, dat mocht ik dromen v*rd*mm*!!!!!!!!
de coolertjes draaien voor een halve seconde en dan is het ineens stil
, errug stil......processor=DOOD V*RD*MM*!!! gaat het overclocken goed, haal ik eindelijk een temp van 31 *C met een palomino
gaat vermoedelijk het geheugen stuk en dan ook nog me processor!!!!!!

die pleuruscooler
gaat er dus nooit meer op, ik haal als ik weer geld heb gewoon een mooie kast en waterkoeling......
ik zat dus ff te kloten met de dips, zet me pc weer echt op, zet m aan en na een tijdje hoor ik iets pleuren. kut denk ik, stekker eruit, snel kast open zie ik me Thermaltake 7+ aka boeing 767 op me videokaart liggen en me cpu dus zonder cooler. dan nog die stank erbij, dus ik zet netjes de cooler er weer op, stekker erin, pc weer aan....nee, niet pc weer aan, dat mocht ik dromen v*rd*mm*!!!!!!!!
de coolertjes draaien voor een halve seconde en dan is het ineens stil
die pleuruscooler