Gisteravond wou ik mijn hardeschijf weer eens formateren. En daarvoor gebruik ik Madboot aangezein die ook NTFS partities kan formanteren. Maar ik klik voor de verandring is een keer op low level format. Ik krijg een melding of ik het weg weet, ik klik op ja, en ik verwacht een scherm waarin ik kan kiezen wel partities ik wil formanteren, op de voor mij nog onbekende manier. Maar de verwachte melding blijft uit. Dus hij gaat in één keer formanteren. Maar ja dat was niet de bedoeling, dus ik probeer eerst nog ff op kruisje te drukken. Dat werkt niet, en toen heb ik maar heel robuust mijn compuer gereset.
En nu ziet ie de HDD niet meer
Volgens mij nog wl de eerste keer dat ik rebooten. Maar toen heb ik de HDDD uit mijn computer gehaald en in een andere gezet. Als slave om te kijken of ik het kon fixen. Maar hij zag de HDD niet
. Daarna weer de HDD als master gezet (vind die jumers maar vaag, dus ik kan het ook fout hebben gedaan). En weer ziet ie de HDD niet
.
Hoe kan ik al mijn gegevens terug halen. En als dat niet lukt, hoe kan ik mijn HDD weer formanteren en in gebruik nemen ?
Ik heb een Maxtor 40Gb Code: NAR61590 LBA: 80293248
En nu ziet ie de HDD niet meer
Hoe kan ik al mijn gegevens terug halen. En als dat niet lukt, hoe kan ik mijn HDD weer formanteren en in gebruik nemen ?
Ik heb een Maxtor 40Gb Code: NAR61590 LBA: 80293248