Toon posts:

refreshrate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw compu, met een pro 411 en een asus 7100t
maar ik kan de refreshrate niet instellen bij het controlpanel: Bij "Change current refreshrate" is alles grijs :(
Hij staat nu op 60hz en das niet echt te pruimen...
de monitor staat ingesteld als plug en play..

iemand?

Verwijderd

Probeer eens bijvoorbeeld een monitor op te geven, bijvoorbeeld '1280x1024@75 HZ'.

Je hebt nl. kans dat windows de max refresh rate van je monitor niet kan vinden. Met bovenstaande forceer je windows tot een refresh rate.

btw. 1280x1024@75Hz komt bij 1024x768 neer op 85Hz.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ok
is gelukt, maar voor m'n ogen knipert ie nog steeds... ik heb niet het id dat het veranderd is.
Ik kan opeens alleen maar uit 1024x768 en 1600x1200, niet meer ertussen in..
zowel bij de configuratiescherm/beeldscherm als bij m'n asus drivers
:?

Verwijderd

Installeer je monitor es bij "apparaatbeheer", zodat er bijv "iiyama pro 410" staat ipv standaardmonitor of zo, of download daar de laatste drivers voor bij iiyama

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
ik denk dat je de drivers van je ASUS v7100t opnieuw moet instaleren.
Ik heb die kaart ook met een Belinea 19" als standaard Plug&Play staan en ik alle resoluties kiezen die ik wil tot het max van OF de kaart OF de monitor..

Absoluut geen problemen hier...

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer het nui een beetje op te lossen met powerstrip, maar als ik hem dan op 1280*1024 zet, zegt ie dat dat niet kan :(
alleen maar 1280*720 (maar dat is geen standaard resolutie)

Verwijderd

Topicstarter
Ah, het is al gelukt
ik heb ff de driver gedownload van de iiyama site, en windows herkent nu alle refreshrates/resoltuties

thnx

Verwijderd

Op vrijdag 15 december 2000 17:41 schreef Xanandu het volgende:
Ah, het is al gelukt
ik heb ff de driver gedownload van de iiyama site, en windows herkent nu alle refreshrates/resoltuties

thnx
Zei ik toch :)

Verwijderd

Topicstarter
Jaja! :P
Pagina: 1