Toon posts:

Mijn Guillemot G-Force MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Guillemot G-Force MX gekocht omdat ik dacht dat mijn oude kaart, een Hercules Beast(8 Mb) met een 3dfx add-on kaart van Diamond(8Mb) weleens aan vervanging toe was.
Ik heb meteen voor de Guillemot MX een koelertje gekocht zodat ik hem lekker kon opklokken - Core 210, memory 195. De driver detonator 4 versie 0631 gedownload en het flash programma geinstaleerd.
Maar ik zie helemaal geen verschil ?. In Quake Arena haal ik maar 37,9 fps in timedemo. En dat had ik ook ongeveer met m'n oude videokaart.
Hoe kan dit :?
Is mijn computer aan upgade toe ???
Ik heb een PII 233MHz, 64Mb. Moederbord weet ik niet.(vast niet een v/d beste)geluidskaart Creative 128PCI. 6,9 Gb van Seagate.
Zou het misschien helpen als ik het interne geheugen vergroot naar bv 128 of zelfs 256 Mb ???

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 10:56

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik denk zelf dat de cpu de grootste bottleneck is. Geheugen uitbreiding naar 128 is ook wel aan te raden. Kortom, je systeem is aan uitbreiding toe.

Discogs

• HJHiaatje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

HJHiaatje

SV Goud op Hattrick.org

Ik denk wel dat een upgrade van je procje het meeste resultaat oplevert en een snellere P2 zal ook niet zoveel kosten.
Zoek toch maar even uit welk mobo je hebt (zal er wel opstaan) om een bios upgrade uit te voeren anders herkent je mobo de nieuwe proc misschien niet.

HJHiaatje

Verwijderd

Topicstarter
Oeps een tik foutje !!!
Ik heb geen PII 233 MHz maar een 333MHz.
Ik weet niet of dit wat uitmaakt.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op vrijdag 15 december 2000 01:00 schreef M-Vibe het volgende:
Ik heb geen PII 233 MHz maar een 333MHz.
Ik weet niet of dit wat uitmaakt.
Nee, de processor is volgens mij nog steeds de bottleneck...