Hoi.,
In mijn vorige topic kwam ik er achter dat ik de beelden van mijn JVC GR-DV1 cam kon inladen via een dockinstation.
[Cam -> Dockingstation -> S-out] -> ---------- -> [S-in -> Tv kaart -> PC]
Nu ben ik dus van plan om zo'n TV kaart te kopen maar ik twijfel tussen 2 kaarten:
De kaart moet zowieso S-VIDEO-IN hebben! Maar ik weet niet of de Stereo versie dat heeft?
• Pinnacle PCTV Rave - EUR 59,-
http://www.pinnaclesys.co...roduct_ID=512&Langue_ID=4
• Pinnacle PCTV Stereo - EUR 69,-
http://www.pinnaclesys.co...oduct_ID=1480&Langue_ID=4
Dit zijn de gegevens die ik van beide kaarten heb:
Pinnacle PCTV Rave
Goedkoper, S-video-in
Iets duurder, afstands bediening, heeft deze s-video-in?
Het gaat mij dus voornamelijk om S-VIDEO-IN .. Dat heb ik echt nodig.. maar ik word niet echt wijs uit die site van pinnacle... Iemand ervaring met 1 van deze kaarten, of alle 2 ? Zit bij de Stereo versie ook S-Video-IN?
Of heeft iemand tips voor andere kaarten?
Alvast bedankt
In mijn vorige topic kwam ik er achter dat ik de beelden van mijn JVC GR-DV1 cam kon inladen via een dockinstation.
[Cam -> Dockingstation -> S-out] -> ---------- -> [S-in -> Tv kaart -> PC]
Nu ben ik dus van plan om zo'n TV kaart te kopen maar ik twijfel tussen 2 kaarten:
De kaart moet zowieso S-VIDEO-IN hebben! Maar ik weet niet of de Stereo versie dat heeft?
http://www.pinnaclesys.co...roduct_ID=512&Langue_ID=4
http://www.pinnaclesys.co...oduct_ID=1480&Langue_ID=4
Dit zijn de gegevens die ik van beide kaarten heb:
Pinnacle PCTV Rave
Pinnacle PCTV StereoMet Pinnacle PCTV Rave hoef je in de toekomst beslist niets meer te missen:
• Top kwaliteit TV tuner voor kabel-TV en antenne-ontvangst
• Digitale videorecorder voor TV en video-opnames van camcorders, videorecorders of DVD spelers
• Stilstaand beeld opnames met digitale beeldcorrectie van TV en aangesloten analoge videobronnen via PCTV Vision en geïntegreerde TWAIN interface
• Multi-zender matrix en automatische herkenning van de zendernaam
• PCTV installatie-assistent voor een snelle en probleemloze installatie binnen een paar minuten
• Eenvoudige navigatie met behulp van de intuïtieve Pinnacle Vision interface
• WebTekst voor het combineren van teletekst en internet en voor een pijlsnelle toegang tot alle teletekstpagina’s met comfortabele zoekmachine alsmede TOP-tekst support.
Dit weet ik:Met Pinnacle PCTV Stereo verandert u uw pc in een betaalbare videorecorder.
PCTV Stereo bevat een stereo PCI tv-tunerkaart en alle benodigde software voor het opnemen van tv-programma‘s op uw pc en op CD of DVD. Andere functies zijn onder meer ‘TimeShifting‘ voor pauzeren van ‘live‘ tv, en weergave in volledig scherm.
Stereo-tv-opnamen maken en bekijken op uw pc
Met PCTV Stereo kunt u stereo-tv-uitzendingen opnemen, stilstaande beelden met hoge kwaliteit vastleggen en deze archiveren op VCD of DVD.
Ervaar het gemak van time-shifting
Eén van de mooiste functies van PCTV Stereo is de ingebouwde TimeShifting-technologie waarmee u een tv-programma tijdens de uitzending kunt pauzeren.
Ervaar de beste beeldkwaliteit
PCTV Stereo maakt gebruik van de meest recente tuner- en video-decodeertechnologie om zo een fenomenale beeldkwaliteit te combineren met functies die u anders alleen aantreft bij de meest hoogwaardige videorecorders voor thuisgebruik.
Programma‘s branden op een DVD
Hebt u allerlei tv-programma‘s op uw vaste schijf staan die u graag op de DVD-speler in de huiskamer zou bekijken? Geen probleem, met PCTV Stereo kunt u al uw favoriete programma‘s opnemen op een VCD, SVCD of DVD die u kunt afspelen met de meeste DVD-spelers voor in de huiskamer.
Met al deze functies en meer is het makkelijk te begrijpen waarom PCTV Stereo de krachtigste en betaalbaarste manier is om tv-programma‘s op te nemen op uw computer en uiteindelijk op CD of DVD.
Goedkoper, S-video-in
Iets duurder, afstands bediening, heeft deze s-video-in?
Het gaat mij dus voornamelijk om S-VIDEO-IN .. Dat heb ik echt nodig.. maar ik word niet echt wijs uit die site van pinnacle... Iemand ervaring met 1 van deze kaarten, of alle 2 ? Zit bij de Stereo versie ook S-Video-IN?
Of heeft iemand tips voor andere kaarten?
Alvast bedankt