Toon posts:

nView ene keer kleur, dan weer zwart/wit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GeForce Ti4200 (128MB van Asus) en gebruik nView. De ene keer gaat het goed en dan even later sluit ik het weer aan en dan is het ineens zwart/wit. De vorige keer moest ik even switchen tussen 16bit en 32bit kleuren, maar dat heeft nu geen nut meer.

TV-Tool gebruiken maakt trouwens niets uit.

Weet iemand hoe dit kan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 12:03 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50
Dus je wilt je pc aansluiten op je tv?

Gebruik je een Svideo kabel of composiet?
Staat nVieuw wel op PAL of op NTSC?
Gebruik je een scart converter of heb je de drie (links/rechts/beeld) direct in je tv/video?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Bekend probleem, Er is ergens zo'n menuutje waar je pal xx , ntsc xx kan kiezen, als die niet helemaal goed staat krijg je af en toe kleur en af en toe grijs beeld. (Uitgang op combined zetten werkt meestal ook wel goed)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik je een Svideo kabel of composiet? S-Video
Staat nVieuw wel op PAL of op NTSC? B/PAL
Gebruik je een scart converter of heb je de drie (links/rechts/beeld) direct in je tv/video? Scart converter

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb hem nu op Comp. en Color Fix gezet in TV-Tool, terwijl ik geen composiet gebruik..? Laat het topic maar wel open, want dit is denk ik een eenmalige oplossing.

• SyS_ErroR
Je gebruikt nu B/PAL.. in dat lijstje kun je ook voor een "ander getal"/PAL kiezen, probeer dat eens :)

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op 03 maart 2004 @ 12:28:
Je gebruikt nu B/PAL.. in dat lijstje kun je ook voor een "ander getal"/PAL kiezen, probeer dat eens :)
Werkt ook niet... Dat composiet gebruiken werkt nu al twee keer (met TV-Tool), maar hoe kan dat nou? Ik gebruik S-Video.

• SyS_ErroR
Misschien dat je kaart "intern" met composiet werkt, maar dat je we een S-Video kabel gebruikt? :|
Pagina: 1