Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Nou, de sponsering lijkt me gestopt he 
Verder zijn het twee afzonderlijke bedrijven, het ene gaat failliet, de andere gaat rustig door
Verder zijn het twee afzonderlijke bedrijven, het ene gaat failliet, de andere gaat rustig door
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Centralpoint heeft alleen maar het klantenbestand en de domeinnaam overgenomen. Geen betalingsverplichtingen, geen personeel, geen overeenkomsten met andere bedrijven.
Lees ook plan: Tweakgear shop tijdelijk offline eens door, met alle reacties die daarbij staan.
Lees ook plan: Tweakgear shop tijdelijk offline eens door, met alle reacties die daarbij staan.
Waarom staat het hardware.nl logo eigenlijk nog onder de frontpage? Omdat een lege plek nog raarder is ofzo
Beetje raar, gratis reklame voor central point, waar blijkbaar geen voordeel voor T.net aan zit?
<!-- ja ik moet me niet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb, ik weet et
-->
<!-- ja ik moet me niet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb, ik weet et
Femme en Robin hebben ook niet alle tijd van de wereld hoor 
Er zijn waarschijnlijk andere dingen die prioriteit hebben.
Er zijn waarschijnlijk andere dingen die prioriteit hebben.
Tja, onderaan op de FP staat ook nog steeds 1998 - 2003, het lijkt mij dat daar dus gewoon nog geen aandacht aan besteedt ism-m schreef op 03 maart 2004 @ 12:15:
Waarom staat het hardware.nl logo eigenlijk nog onder de frontpage? Omdat een lege plek nog raarder is ofzoBeetje raar, gratis reklame voor central point, waar blijkbaar geen voordeel voor T.net aan zit?
<!-- ja ik moet me niet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb, ik weet et-->
The devil is in the details.
mja, maar die popup die normaal gesproken wel komt komt bij hardware.nl nietDecember schreef op 03 maart 2004 @ 12:33:
[...]
Tja, onderaan op de FP staat ook nog steeds 1998 - 2003, het lijkt mij dat daar dus gewoon nog geen aandacht aan besteedt is
Ooh, daar had ik niet naar gekeken. Ik heb die popups onderin uit staan, zodat ze niet iedere keer tevoorschijn komen als ik eroverheen ga (abbo)
Maar misschien is het makkelijker om zo'n popup uit te zetten dan die hele balk onderin te vervangen
Maar misschien is het makkelijker om zo'n popup uit te zetten dan die hele balk onderin te vervangen
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 03-03-2004 12:37 ]
The devil is in the details.
Laat dat nou maar gewoon aan de devvers over; je kunt er van uit gaan dat ze op de hoogte zijn van het feit dat dat logo + popup er nog staat
minus pop-up, die is er niet meerPelle schreef op 03 maart 2004 @ 13:03:
Laat dat nou maar gewoon aan de devvers over; je kunt er van uit gaan dat ze op de hoogte zijn van het feit dat dat logo + popup er nog staat
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Pagina: 1