It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Verwijderd
Bij de tracking slice valt dat inderdaad wel mee, maar bijvoorbeeld bij de pull print overlapt de imagemap een groot gedeelte van de P-mail en Secure distribution slice.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:50:
mjah, de meeste mensen klikken in het midden van de button denk ik,dus als je wat randjes afsnijdt zal dat zo wel geen ramp zijn?
Ik dacht misschien zijn er wel intelligente tools die automatisch de ingewikkelde imagemaps kunnen genereren. Imageready is helaas dus niet intelligent genoeg hiervoor.
Verwijderd
anders heb je altijd nog cutemap (als dat nog bestaat) moet je ffkes opzoeken bij google...
Wat is er makkelijker aan dan? Gewoon een simpele imagemap met veel coordinaten is echt makkelijker.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:28:
Ik weet niet waar je het voor wilt gebruiken, maar als je dit in Flash maakt zou het toch wel een stukje makkelijker zijn.
anders heb je altijd nog cutemap (als dat nog bestaat) moet je ffkes opzoeken bij google...
Verwijderd
nu heb je al die coordinaten in je html, en dan heb je het nog steeds niet mooi rond...
met flash kan je ook veel makkelijker er ffkes een mouseover bij maken, met html moet je enorm kloten met transparente gif's of iedere keer een de gehele plaat opnieuw laden...
sinds flash er is zie ik weinig reden meer om een imagemap te gebruiken, ik gebruik het alleen nog maar 's omdat ik te lui ben om sommige platen in stukken te knippen... eigenlijk is het hopeloos verouderd...
als het dynamische taart is zou ik nog steeds in flash de oplossing zoeken
[ Voor 67% gewijzigd door edwinistrator op 03-03-2004 16:36 ]
Verwijderd
Ik vraag me af of jij wel snapt wat HTML is en waar het voor bedoeld is. Ik denk van niet (niet lullig bedoeld btw).sinds flash er is zie ik weinig reden meer om een imagemap te gebruiken, ik gebruik het alleen nog maar 's omdat ik te lui ben om sommige platen in stukken te knippen... eigenlijk is het hopeloos verouderd...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 16:43 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Wat is er fout aan mijn redernatie dan?Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:43:
[...]
Ik vraag me af of jij wel snapt wat HTML is en waar het voor bedoeld is. Ik denk van niet (niet lullig bedoeld btw).
Verwijderd
Verwijderd
En anders kun je altijd nog een lijst met links op de pagina neerzetten (in HTML) en die hiden zodat Google de links ook vindt. Of je geeft hem alsnog weer op de pagina zodat ook niet-flash bezitters ermee uit de voeten kunnen.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.