heb nog een oude laptop (promedion), waarvan het moederboard doorgebrand is, na 1 jaar (daardoor ook accu kapot) en reparatie bleek te duur 500 euro. (geen garantie) Maar er zit nog een goede 256 mb geheugen, geloof 8 mb videokaart en hhd van 20 gb in, maaen het scherm is ook nog ok (1024 768 max res). weten jullie nog leuke handige dingen wat ik hier mee kan doen, want hij staat nu al bijna 2 jaar weg te stoffen, of misschien kunnen jullie er nog wat mee en wat geef je ervoor.
kan ik bv het scherm loskoppelen en aan mijn nieuwe loptop koppelen, zodat ik duo view heb (wordt ondersteund), (of kan het het sherem in een oude dektop kast inbouwen in de zijkant ipv een monitor is dan mijn desktop casemijn monitor, wel misschien klinkt bovenstaande wel heel dom, maar heb dan ook nog nooit gemod. Wel ben in iedergeval benieuwd naar suggesties, want anders staat ie dadelijk nog 2 jaar en kan die idd met grootvuil mee
kan ik bv het scherm loskoppelen en aan mijn nieuwe loptop koppelen, zodat ik duo view heb (wordt ondersteund), (of kan het het sherem in een oude dektop kast inbouwen in de zijkant ipv een monitor is dan mijn desktop casemijn monitor, wel misschien klinkt bovenstaande wel heel dom, maar heb dan ook nog nooit gemod. Wel ben in iedergeval benieuwd naar suggesties, want anders staat ie dadelijk nog 2 jaar en kan die idd met grootvuil mee