Toon posts:

[FreeBSD/Linux] Screenshots van Installatieproces

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor school een werkje maken over het installatieproces van Linux/FreeBSD. Ik zou er graag enkele screenshots bijvoegen van het installatieproces zelf. Heeft er iemand een idee hoe ik dit moet doen?

Verwijderd

Zoeken bij een van de Linux-distro's.

Op de websites zullen vast wel ergens screenshots staan.

Bijv:Suse

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 11:28 ]

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Maakt het uit welke linux distributie? Voor de grotere distributies kun je wel screenshots van het installatieproces vinden op de websites van die distributies.

edit: ik moet sneller leren typen

[ Voor 11% gewijzigd door wisselwerking op 03-03-2004 11:18 ]

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

eh...
Hangt een beetje af van wat voor OS je nu draait..
Het handigste is denk ik om vmware te installeren en binnen vmware FreeBSD/Linux te installeren. Dan kan je ondertussen gewoon screenshots maken als het goed is.. Beetje Gimpen/photoshoppen en je hebt perfecte shots..

Uiteraard is het NOG handiger om screenshots van een website af te plukken, maar ik weet niet of je wel een complete install van begin tot eind in screenshots kan vinden..........

[ Voor 25% gewijzigd door xzenor op 03-03-2004 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat je in de installatie-manual meerder screenshots kunt vinden, maar ik zou dus eigenlijk zelf willen kiezen van wat ik juist screenshots neem...

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 15:49
gebruik vmware ofzo, je kan een demo downloaden van hun site.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Verwijderd

p'cies, VMWare

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Is vmware niet wat duur voor alleen huiswerk maken?

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

sebas schreef op 03 maart 2004 @ 15:13:
Is vmware niet wat duur voor alleen huiswerk maken?
Kijk's 2 berichten hoger dan...................
Je kan 'm 30 dagen proberen.. ik denk dat ie de volle 30 dagen niet eens nodig heeft om een paar screenshots te maken?

• Fonz55
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik heb laatst voor het werk een begin gemaakt met een foolproof Debian installatie guide met screenshots. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Ik heb ze met VMWare gemaakt maar er zijn ook andere virtual machines. Het is met VMWare het makkelijkst. Zie mijn profiel voor meer details (of laat een bericht achter op mijn msn account). Wil je een moeilijke manier dan moet je maar eens kijken of je een printscreen op een andere terminal kunt 'greppen' en deze omzetten naar pictureformaat. Op google is over dit onderwerp ook wel meer te vinden.
Pagina: 1