Toon posts:

[TweakDSL] problemen en bereikbaarheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb nu al een tijdje problemen met tweakdsl. De verbinding wordt eens per dag verbroken, waardoor je even opnieuw het modem moet opstarten. Dit is op 2 locaties zo. Bijde locaties hebben hetzelfde modem en werken bijde op een ISDN verbinding.

Maar helaas kan ik tweakdsl niet bereiken voor het melden van mijn problemen.

Vorige week en deze week heb ik geprobeerd te bellen op: 036-5460085.
Deze geeft een bezet toon, of de telefoon gaat over voor 1 min en dan wordt de verbinding verbroken.
Ik heb ook al een fax en email gestuurd met de vraag of ze contact met me willen opnemen. Ook hier geen reactie op gekregen.
Bij het nummer dat je savonds kan bellen (036-5460087) krijg je gewoon een voicemail naar je kop met de melding dat er geen stroringen zijn.

Met andere woorden, er is geen contact mogelijk met tweakdsl.

Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen.
En hebben andere tweakers hier dezelfde problemen?
Ik zit er sterk aan te denken om alle automatische incassos terug te vorderen. En hopen dat ze dan wel contact met me opnemen.

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 11:38
Welk modem wordt er gebruikt?

De aanhouder wint :9

Verwijderd

Topicstarter
Nou normaal maken ze gebruik van ASUS 1 port ethernet modems.

Maar omdat die tijdelijk opwaren heb ik voor 2 verbindingen Alcatel 510i modems gekregen.

Het heeft goed gewerkt. (3 weken).

En nu telkens problemen, net ook weer.

Maar het ergste vind ik nog de bereikbaarheid.
het ingesprek zijn, en het niet beantwoorden van mijn faxen of mailtjes.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:38

job

Misschien handiger om de boel een beetje centraal te houden: TweakDSL *new and/or improved* deel 5

Verwijderd

Heb idd hetzelfde probleem met de ASUS 1, ook eens per dag opnieuw resetten (spanning eraf en weer erop), is erg vervelend, heb echter wel contact kunnen krijgen met de helpdesk en word daar steeds zeer correct en professioneel geholpen, je moet het soms een aantal keren proberen, maar uiteindelijk lukt het wel.
Ze zouden afgelopen vrijdag mijn lijn testen en afhankelijk daarvan zou ik of een nieuw modem krijgen of ze zouden een monteur langs sturen om de aansluitingen te controleren.
Ik ben zeker niet ontevreden over de helpdesk, maar je hebt gelijk, de bereikbaarheid kan stukken beter.
Ik zou zeggen blijf het proberen, tussen 17.00 en 17.30 lukt het redelijk goed

Suc6