[Outlook XP] Kan geen zip-files attachen

Pagina: 1
Acties:

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Probleem
Twintig gebruikers hier met identieke systemen. Outlook XP aan een Exchange-server. Drie gebruikers kunnen geen zipfiles attachen. Er is geen foutmelding, er gebeurt gewoon niets. Zipfiles worden niet actief geblokkeerd zoals bv. .exe- of .src-bestanden.

Gezocht
Tsja.. als je bij Google zoekt op cannot/can't/unable to attach zip outlook dan krijg je tig keer uitgelegd dat je bestanden moet zippen en vind je één keer het precieze probleem bij Experts Exchange, waar je moet betalen voor het antwoord. Op zich ben ik daar niet te belazerd voor, maar ik heb geen creditcard...
De GoT-Search levert me geen relevante topics op.

Geprobeerd
- Gekeken of .zip geblokkeerd word, maar dat is niet het geval.
- Virusscanner uitgeschakeld (McAfee 7.1.0)
- Ander zip-programma gebruikt (2 stuks)

Als ik er niet uitkom, ga ik maar een herinstall doen van Outlook, maar dat is vrij zinloos omdat het probleem schijnbaar at random optreedt en dus gewoon weer terug kan komen.

RAR-files versturen is geen optie, omdat de mensen naar wie we de bestanden sturen dit niet kunnen openen.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Bij experts-exchange hoef je niet te betalen hoor, gewoon even door naar onder scrollen :)

Registratie is enkel noodzakelijk wanneer je zelf een vraag wilt posten. En dit is trouwens ook zonder credit-card.

Is dit de post waar je het over hebt?
http://www.experts-exchan...e/Outlook/Q_20852017.html

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Ja.. Hmm, talk about verder kijken dan je neus lang is. Maar goed, er staat halverwege in grote oranje letters: "Sign Up To See Solution"... :/

Bloed, zweet & koffie

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:36:
Bij experts-exchange hoef je niet te betalen hoor, gewoon even door naar onder scrollen :)

Registratie is enkel noodzakelijk wanneer je zelf een vraag wilt posten. En dit is trouwens ook zonder credit-card.

Is dit de post waar je het over hebt?
http://www.experts-exchan...e/Outlook/Q_20852017.html
Nee hoor, step 2 van het aanmelden vereist wel degelijk een CC voor subscription

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Die knop doet niets anders dan een stukje naar beneden scrollen zoals Mr. White al zegt: http://www.experts-exchan.../Q_20852017.html#10123026
Ja.. Hmm, talk about verder kijken dan je neus lang is. ;)
open compose new message and then DRAG and DROP the zip file into the body and it will get attached
Niet echt een fantastische oplossing natuurlijk, maar als het werkt kan je tenminste mailen.

edit:
hmm, ik heb nooit een CC nummer gegeven bij registratie eind vorig jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2004 13:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op 03 maart 2004 @ 13:21:

edit:
Mmm, same here.... Gewoon registeren, meer was er toen nog niet nodig...

Edit: misschien wel off topic, maar als je gewoon na registratie (stap 1), klikt op "my account", is je account blijkbaar ook al aangemaakt... ? Stap 2 kan je dus gewoon overslaan :) Zal wel eerder bedoeld zijn om dan geen reclame te hebben of zo?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 13:44 ]

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Ik was er al een paar tegenaan gelopen dat ik niet verder kwam omdat ik moest betalen om een antwoord te zien. De eerste paar keren had ik toen _wel_ verder gescrolled. Meestal ga ik alleen maar daar kijken om te zien of iemand anders hetzelfde probleem beter kan omschrijven dan ik.

En ik krijg nou idd ook account-info gemaild. Beetje gek dan dat ze radio buttons (!!) maken waar je een tarief moet kiezen, waar "gratis maar met reclame" niet bij staat.

[ Voor 24% gewijzigd door CmdrKeen op 03-03-2004 13:45 ]

Bloed, zweet & koffie

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

F_J_K schreef op 03 maart 2004 @ 13:21:
[...]

edit:
WTF. Ik kijk nu op die link die je geeft en nu kan ik wel solutions bekijken :?

edit:

Blijkbaar was ik ingelogd :? Als ik uitlog, krijg ik in ieder geval de melding te zien om me aan te melden. Meld ik me aan, dan krijg ik de volgende opties:

Step 2:
Subscription Plan
$9.95 monthly plan
$49.75 six month plan
$99.50 one year plan

Maar na lezen blijkt dit dus een extra service te zijn. Omdat zij step 1 en step 2 weergeven, lijkt dit een verplicht item |:(.

Concreto TS :: Je kan je dus gewoon aanmelden (step 1). Step 2 kan je negeren. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
* CmdrKeen gaat weer terug naar de basisschool om begrijpend lezen nog eens over te doen...

Bloed, zweet & koffie

Pagina: 1