[XP Pro] IE6 Venster formaat afwijkend

Pagina: 1
Acties:

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb een probleem: Als ik een nieuw venster in Explorer open, krijgt deze een heel raar (lees: klein) formaat. Hier wil ik vanaf!!!

Ik heb al gesearched hier op GoT en ook op Google gezocht en de oplossingen die daar aangedragen worden geprobeerd:
- Window resizen en aflsuiten
- Window resizen en met shift ingedrukt afsluiten
- Window resizen en met ctrl ingedrukt afsluiten

Echter dit helpt niet! Er wordt ook een speciaal programmaatje genoemd, maar dat wil ik niet, het moet simpeler kunnen!!!

Wie helpt mij???

PS Iemand een idee hoe dit gekomen kan zijn??? Het is eigenlijk sinds gisteren en mijn vriendin heeft als laatste een uurtje gesurfd (jaja nooit de vrouw achter het heiligdom laten, ik weet het :X )

[ Voor 18% gewijzigd door AJ1815 op 03-03-2004 10:38 ]

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:25
het allerlaatste (of enige) venster van internet explorer wat nog open staat resizen en afsluiten werkt bij mij altijd goed. Zie je het formaat verspringen als je hem opent? Heeft je pc andere problemen (waardoor bv met afsluiten instellingen niet bewaard worden)?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 15:51

we_are_borg

You will Comply

IE openen op een link drukken die venster vergroten door middel van je muis in de hoeken groter te maken (niet maximaliseren dit werk niet goed). Dan het eerste venster afsluiten zonder daar iets aan te veranderen, rest van de vensters afsluiten. Nu opnieuw proberen en kijken of het gelukt is.

Soms kan het zijn dat je het achterste venster aangepast moet worden ipv het voorste venster, maar dit komt niet vaak voor.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• AJ1815
Jep dit heb ik al geprobeerd (had ik toch al getypt???), maar het probleem is echt hardnekkig!!! Het blijft maar heel klein... Andere oplossingen dan venster resizen, afsluiten en dan hopen dat het weg is???

@phYzar: Nee geen last van... Hoezo vraag je die dingen? Zou dit iets met een virus of spyware te maken kunnen hebben??? Ad-Aware en Norton AV 2004 heb ik wel laten draaien en die vonden niets...

[ Voor 11% gewijzigd door AJ1815 op 03-03-2004 10:46 ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 15:51

we_are_borg

You will Comply

AJ1815 schreef op 03 maart 2004 @ 10:44:
Jep dit heb ik al geprobeerd (had ik toch al getypt???), maar het probleem is echt hardnekkig!!! Het blijft maar heel klein... Andere oplossingen dan venster resizen, afsluiten en dan hopen dat het weg is???

@phYzar: Nee geen last van... Hoezo vraag je die dingen? Zou dit iets met een virus of spyware te maken kunnen hebben??? Ad-Aware en Norton AV 2004 heb ik wel laten draaien en die vonden niets...
Nee je heb getyped dat je een venster heb geopend. Niet dat je 2 vensters heb geopend. De achterste venster laat je met rust en de voorste pas je aan. Als het naar je zin is sluit je het achterste venster en daarna het voorste venster.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Er is spyware wat kleine venstertjes opent om bepaalde popups te geven, mischien heb je daar last van?
Je kan ook proberen om in veilige modes het formaat aan te passen...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• AJ1815
we_are_borg schreef op 03 maart 2004 @ 10:52:
[...]

Nee je heb getyped dat je een venster heb geopend. Niet dat je 2 vensters heb geopend. De achterste venster laat je met rust en de voorste pas je aan. Als het naar je zin is sluit je het achterste venster en daarna het voorste venster.
Ok dat gaan we proberen!!! Zit nu op mijn werk, maar vanavond komt het vervolg!!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Problemen over IE horen namelijk in Software Algemeen thuis - oh, en een '!' is genoeg hoor ;)
Pagina: 1