Toon posts:

[xp]fysieke geheugendump

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag even jullie advies:

Gister een pentium 4 onderhanden gekregen. Liep vaak vast. Ik heb hem opnieuw geformatteerd, partities geformatteerd met Partition Magic. Opvallend was dat hij beide partities aangaf met: check failed. De c partitie vervolgens geformatteerd en xp erop gegooid. Na de install wat progsels geinstalled totdat bij een reboot plots een fysieke geheugendump (bsod) plaatsvond. Na wederom reboot deed hij het weer maar af en toe loopt de pc spontaan vast. Mijn eerste reactie: brak geheugen (MEM test moet ik nog doen).

Wat denken jullie wat het in 1ste instantie kan zijn? Denken jullie ook aan een geheugenprobleem?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Welke foutcode kreeg je? Dat zou een eerste aanwijzing kunnen zijn :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik gooi lekker de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter op :Y)

Ga daar eerst maar eens mee aan de slag zou ik zeggen :)

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-04 16:22
Je geheugen is stuk voglens mij :(
dat had ik namelijk ook.. wat je kunt doen.. haal nooit meer cheap geheugen.. dus Kingston only dan zul je dit niet gauw meer krijgen...
greetz Spanjard

Domoticz + Fotografie + Gaming

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

Spanjard schreef op 03 maart 2004 @ 10:39:
Je geheugen is stuk voglens mij :(
dat had ik namelijk ook.. wat je kunt doen.. haal nooit meer cheap geheugen.. dus Kingston only dan zul je dit niet gauw meer krijgen...
greetz Spanjard
Ook duur geheugen kan fouten bevatten en Kingston is echt niet de enige fabrikant van goed geheugen ;) Je kunt ook altijd nog pech hebben uiteraard of een mobo wat gewoon niet erg compatible is met bepaald geheugen. Anders gezegd, het kan zoveel zijn dus test het eerst eens uitgebreid :Y)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:08

momania

iPhone 30! Bam!

Als je zelf al wat acties hebt verzonnen om te onderzoeken, zie ik het nu wan een topic niet erg in.
Je bent nml. nog nergens vast gelopen omdat je nog niks hebt geprobeerd :)

Ga dus eerst even wat dingen proberen en houdt de faq van Windows Operated Systems er even bij. Kom je er dan echt niet meer uit, dan kan je opnieuw een topic openen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.