Heb een script gemaakt waarmee ik dynamisch zelf gemaakte table borders kan genereren afhankelijk van de resolutie van de bezoeker. Het werkt als volgt: Ik heb een tableborder gemaakt in Photoshop, deze verdeel ik in 8 segmenten (4 hoeken en vier tussenstukken) en bewaar ze in mijn normale img folder op mijn site. Wanneer iemand met resolutie 1600x1200 bezoekt, krijgt hij deze images te zien. Wanneer iemand een afwijkende resolutie heeft maakt het script mbv gd aangepaste kopieen van deze plaatjes in een temporary folder met een random filenaam. Dit werkt precies zoals ik het bedoelde maar ik loop nu tegen het probleem aan dat ik de images wil verwijderen nadat de page is gedisplayed. Ik heb een functie die dit doet alleen.....wanneer ik dat doe aan het eind van mijn script zijn de plaatjes natuurlijk al verdwenen voordat de browser ze heeft gedisplayed ergo, geen table borders.
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik host dit niet zelf en heb geen toegang tot crontab. Is er een manier om een php script aan te roepen nadat de pagina is gedisplayed?
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik host dit niet zelf en heb geen toegang tot crontab. Is er een manier om een php script aan te roepen nadat de pagina is gedisplayed?