Toon posts:

[Exchange 2000] Meerdere aganda's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij zouden hier graag op het werk een pc plaatsen waar onze techniekers hun volgende afspraak kunnen bekijken.
We maken hier gebruik van exchange 2000.
Het probleem is echter dat deze mensen op die pc lokaal de afspraken in de calendar niet mogen wijzigen/verwijderen.
Dit wordt gedaan door iemand anders.

Is het mogelijk een outlook op die pc te hebben openstaan met:
-Meerdere calendars waarbij je lokaal op die pc niets kan wijzigen?
-Vanop afstand deze agendas beheren?

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:03
Ja, dat kan via het tabblad machtigingen. Daar kun je een aantal rechten aangeven. Bij andere users kun je dan de agenda toevoegen en die krijgen dan de rechten die je hebt aangegeven.
Niet vergeten om bij de postbus van de agenda ook rechten te geven (minimaal mappen weergeven aanzetten)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd, als je dan probeert in te loggen vanop een andere pc moet je zo de naam intypen en kiezen wat je wil tonen. Als je dan voor agenda kiest dan kan je wel de agenda zien maar niet alle subagendas. De subagendas staan ook niet in het lijstje van dingen die je kan openen van die gebruiker.

Verwijderd

je kan ook agenda's in je public folder tree zetten. misschien nog iets makkelijker voor deze situatie

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook geprobeerd, maar ik kan alleen mappen maken in de public folder op de server. Zover ik zie kan ik nergens instellen dat deze calenders moeten zijn. Of zie ik iets over het hoofd?

Verwijderd

Topicstarter
Na mezelf de juiste rechten hebben toegekent kan ik calenders maken zoveel ik wil en de machtigingen instellen in publieke folders.

Bedankt iedereen voor de snelle respons.
Pagina: 1