20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Maar mij boeit het toch niet, ik bedoel iedereen die hem ziet kan er ook in dus heeft hem niet echt nodig
Lijkt me niet erg zinnig, Je ziet het pas op het moment dat je toegang hebt.RS_003 schreef op 03 maart 2004 @ 10:19:
Was er juist geen beschrijving om het mysterieus te houden?
Aan de andere kant, als je toegang hebt tot de HK dan heb je ook geen beschrijving meer nodig imho

Dat zeg ik netSmartDoDo schreef op 03 maart 2004 @ 10:22:
[...]
Lijkt me niet erg zinnig, Je ziet het pas op het moment dat je toegang hebt.
Aan de andere kant, als je toegang hebt tot de HK dan heb je ook geen beschrijving meer nodig imho
Het is dus imho niet nodig, omdat je hem pas ziet als je er ook in kan. En dan kijk je wel even voor je zelf wat de HK nou precies is
[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 03-03-2004 10:27 ]
Waarom heeft Area61 wel een beschrijving dan? Dat zie je ook alleen maar als je toegang gekregen hebtRS_003 schreef op 03 maart 2004 @ 10:25:
[...]
Dat zeg ik netOké ik was wat onduidelijk, hiervoor mijn excuus
Het is dus imho niet nodig, omdat je hem pas ziet als je er ook in kan. En dan kijk je wel even voor je zelf wat de HK nou precies is
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Dont ask me, maar heeft de rest er dan wat aan?Oxigun schreef op 03 maart 2004 @ 11:10:
[...]
Waarom heeft Area61 wel een beschrijving dan? Dat zie je ook alleen maar als je toegang gekregen hebt
Ik zeg ook niet dat ik er op tegen ben, het is niet mijn forum.
Maar mijn inziens is het nutteloos. Natuurlijk ga ik niet protesteren als het gebeurt, ik stoor me er dan ook niet aan (Kijken wat voor leuks er komt te staan vind ik niet erg hoor
Wat staat er dan bij A61 als ik vragen mag? (Ik heb geen A61-XS)
dat is de vraag toch niet?
dit is gewoon een feature request gok ik dus zou eigenlijk in React Bugs en Featurerequests beter passen denk ik. Tenzij React dit standaard al kan natuurlijk
Lijkt me nogal relevant. Als uit dit topic blijkt dat decramy absoluut de enige is die er interesse in heeft dan heeft het weiniog nut om er op door te gaan. Evenzo als blijkt dat hier al een keer over gesproken is en er een bepaalde reden met achterliggende gedachte is.Erkens schreef op 03 maart 2004 @ 11:32:
wat boeit het nu dat de een het nuttig vind en de ander niet?
Niks bijzonders. Gewoon recht toe recht aanRS_003 schreef op 03 maart 2004 @ 11:24:
Wat staat er dan bij A61 als ik vragen mag? (Ik heb geen A61-XS)
Area 61 is een plek voor extra waardevolle GoTters
tuurlijk tuurlijk, maar daar dient dat HK draadje voor lijkt me zoJazzy schreef op 03 maart 2004 @ 11:34:
[...]
Lijkt me nogal relevant. Als uit dit topic blijkt dat decramy absoluut de enige is die er interesse in heeft dan heeft het weiniog nut om er op door te gaan. Evenzo als blijkt dat hier al een keer over gesproken is en er een bepaalde reden met achterliggende gedachte is.
Daar ben ik het ook wel mee eens, ik vind dat er wel iets onder mag staan. Het is sowieso wel kaal nu.Oxigun schreef op 03 maart 2004 @ 11:10:
[...]
Waarom heeft Area61 wel een beschrijving dan? Dat zie je ook alleen maar als je toegang gekregen hebt
Oxigun, jij grote patser
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Maar ik gok dat React geen random ondertitels ondersteunt, en dat het dat voor de 5 man die het per maand zien ook niet gaat doen

Het staat jullie natuurlijk vrij om in de HK of hier tot overeenstemming te komen over een passende beschrijving, dan komt ie er vanzelf bij neem ik aan
Ja natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.Erkens schreef op 03 maart 2004 @ 11:53:
[...]
tuurlijk tuurlijk, maar daar dient dat HK draadje voor lijkt me zo
Dat denken/doen veel mensen, maar ik vind GoT geen GoT meer als ik die omschrijvingen uit zet, alles zit dan veel te veel op elkaar gepropt. En ik vind die beschrijvingen juist wel leuk staan en ik denk niet dat ik de enige benAndré schreef op 03 maart 2004 @ 11:43:
Zodra je geregd bent is het uitzetten van die forumbeschrijvingen toch 1 van de eerste dingen die je doet?
The devil is in the details.
Mwah, ik zou niet weten wanneer ik op die frontpage geweest ben, ik heb alle fora in mijn Koppelingen staan waardoor ik bovenin IE zo'n folder/pulldown heb waar ik direct bij kan.December schreef op 03 maart 2004 @ 12:31:
[...]
Dat denken/doen veel mensen, maar ik vind GoT geen GoT meer als ik die omschrijvingen uit zet, alles zit dan veel te veel op elkaar gepropt. En ik vind die beschrijvingen juist wel leuk staan en ik denk niet dat ik de enige ben
ach dan moet er maar iemand met de juiste rechten even elke 5 minuten ofzo een andere omschrijving daar neerzettencurry684 schreef op 03 maart 2004 @ 12:19:
Maar ik gok dat React geen random ondertitels ondersteunt, en dat het dat voor de 5 man die het per maand zien ook niet gaat doen
Ik doe gewoon alles via Active Topics en m'n posthistoryAndré schreef op 03 maart 2004 @ 12:33:
[...]
Mwah, ik zou niet weten wanneer ik op die frontpage geweest ben, ik heb alle fora in mijn Koppelingen staan waardoor ik bovenin IE zo'n folder/pulldown heb waar ik direct bij kan.

Alle fora die ik nodig heb benader ik wel via de eerste cel van de AT, of bij hoge uitzondering een keer via de frontpage en dan ben ik heeeeel blij dat ik daar snel overheen kan scrollen zonder al die nutteloze tjap
Tweakers Huiskamercurry684 schreef op 03 maart 2004 @ 12:19:
Het staat jullie natuurlijk vrij om in de HK of hier tot overeenstemming te komen over een passende beschrijving, dan komt ie er vanzelf bij neem ik aan
Ikea kan wel inpakken, hier zijn de leukste meubels!
Ja, deze had ik al in het HK topic gezet en ja, ik vind deze tot nu nog steeds de beste (al zeg ik het zelf) en wel hierom:
Het dekt de lading goed, het legt de nadruk op 'leuk' en het is niet gebaseerd op een hype, zoals de andere voorstellen tot nu toe. Andere gemaakte voorstellen bevatten namen van users, dan wel gehypte grapjes.
Zeg gerust als je vind dat ik mijn eigen idee vals promoot, maar dan wel beargumenteerd en waarom je het idee niet leuk vind.
{signature}
+1 informatief
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Die van jou is het leukste. (imhoVoutloos schreef op 03 maart 2004 @ 12:54:
[...]
Tweakers Huiskamer
Ja, deze had ik al in het HK topic gezet en ja, ik vind deze tot nu nog steeds de beste (al zeg ik het zelf) en wel hierom:
Het dekt de lading goed, het legt de nadruk op 'leuk' en het is niet gebaseerd op een hype, zoals de andere voorstellen tot nu toe. Andere gemaakte voorstellen bevatten namen van users, dan wel gehypte grapjes.
Zeg gerust als je vind dat ik mijn eigen idee vals promoot, maar dan wel beargumenteerd en waarom je het idee niet leuk vind.![]()
Als er dan een komt dan zou ik voor die kiezen.
Mee eens, ik gebruik ook liever de beschrijvingen, voelt meer ... thuisDecember schreef op 03 maart 2004 @ 12:31:
[...]
Dat denken/doen veel mensen, maar ik vind GoT geen GoT meer als ik die omschrijvingen uit zet, alles zit dan veel te veel op elkaar gepropt.
En dan weer gezeur krijgen als de pic niet goed laadt of hij bij toeval paar sec down isTRON schreef op 03 maart 2004 @ 12:54:
Maak een dynamische plaatje, en laat die oproepen. Je kan als het goed is HTML-gebruiken.
+1 informatief
[ Voor 37% gewijzigd door Roberto op 03-03-2004 14:28 ]
Verwijderd
en mensen die in a61 of abo kunnen niet ofzo?Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 15:53:
Dit is het enige user-forum (incl. ABO en A61) dat geen beschrijving heeft en eigenlijk vind ik dat wel prima zou. Het is altijd zo geweest en ik ben dan ook een beetje conservatief inzake: er is namelijk verder geen echte reden voor een omschrijving; mensen die de moeite nemen om door de aanvraag-procedure te wandelen weten m.i. echt wel waar het om gaat (en vooral: waar het niet om gaat).
Die van A61 niet, die krijgen automatisch HK access door de strot gedrukt.
[ Voor 5% gewijzigd door André op 03-03-2004 16:27 ]
Verwijderd
Mwao, vind hem zelf niet zo heel sterk eigenlijk. Het dekt de lading in mijn ogen ei'k helemaal niet. Zeker als je de HK als extra'tje ziet, wil je juist niet de aandacht vestigen op mensen die alleen maar daar zitten. Bovendien is het concept meubel ook niet overal bekend, zodat sommigen hem pas zullen snappen als ze al een tijdje in de HK rondlopen. In die zin vind ik hem even geschikt als 'gehypte grapjes'.Voutloos schreef op 03 maart 2004 @ 12:54:
[...]
Tweakers Huiskamer
Zeg gerust als je vind dat ik mijn eigen idee vals promoot, maar dan wel beargumenteerd en waarom je het idee niet leuk vind.![]()
Als er al een forumbeschrijving komt zou ik voor een enigszins informatieve kiezen, of mensen gewoon laten stemmen op de meest droge
ik doelde meer hierop:André schreef op 03 maart 2004 @ 16:27:
[...]
Die van A61 niet, die krijgen automatisch HK access door de strot gedrukt.
maw omdat er bij A61 en blijkbaar ABO wel een melding omschrijving staat, dat die niet zouden weten wat het forum voorstelt?er is namelijk verder geen echte reden voor een omschrijving; mensen die de moeite nemen om door de aanvraag-procedure te wandelen weten m.i. echt wel waar het om gaat (en vooral: waar het niet om gaat).
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:49
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Dat is idd een goed puntErkens schreef op 03 maart 2004 @ 16:35:
maw omdat er bij A61 en blijkbaar ABO wel een melding omschrijving staat, dat die niet zouden weten wat het forum voorstelt?
Ik zou een algemene omschrijving ook wel grappig vinden
[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 03-03-2004 16:49 ]
Dit topic is gesloten.