[databases] Opgave bedenken

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Ik moet een pgave gaan bedenken, mbt databases en SQL... maar nu kom ik niet echt goed op gang, ik heb al het volgende:

Voor het beheersen van de geldhandel worden in een database de relaties vastgelegd tussen de betrokken banken en de financiers (zoals bijv. Pensioenfondsen).
Een handelsbank is in één land gevestigd en beschikt in andere landen over filialen.
Geld is de valuta van het land van vestiging kan een handelsbank verkrijgen bij de (enige) nationale bank van het land en bij de in dat land gevestigde financiers.
Geld in de valuta van een land waarin de handelsbank niet is gevestigd, kan slechts worden verkregen via het eigen filiaal in dat land bij de desbetreffende nationale bank.
Afbeeldingslocatie: http://roy.essershome.nl/sql.jpg

Nu heb ik ook al de gegevensstructuur gemaakt, en die ziet zo uit:

Volgende stap is die goede atrributen bij de identietien te bedenken.... iemand een voorstel??

euh...ja

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:13

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Hoe bedoel je "een opgave bedenken"???

Als leraar zijnde, of als leerling.....

Of is het een bestaand probleem wat je probeer op te lossen?
Het is mij niet geheel helder wat je nu precies wilt.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
als leerling, moet ik een gehele opdracht bedenken, met omschrijving, opgaves en uitwerkingen.... het gaat me alleen even erom nu dat ik de goede attributen kies!!

euh...ja

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Euh, attributen bedenken kan je toch zelf? Naam, Adres, Bedrag, Munt, etc....

https://fgheysels.github.io/

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
maar ze moeten dus wel overeenkomen met het schema.... maar ik ga eens aan de gang!!

euh...ja

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Mjah kzie het nut niet echt van dit topic. Je moet een paar dingen bedenken, waarom wij je daarvoor aan inspiratie moeten helpen snap ik niet helemaal. Drink een krat bier leeg, is vaak beter voor de inspiratie ;)

In ieder geval zie ik hier niet echt voer voor een goede discussie of een probleem/vraag, dus op slot :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.