Toon posts:

RDP & ISA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn verbinding via remote desktop connection, van buiten naar mijn server werkt prima, 3389 open gezet en alles geconfigureerd. ik kon van buitenaf een verbinding maken met mijn server, en van het netwerk uit naar buiten een verbinding maken met mijn server thuis. tot voorkort! ik kan nu alleen nag maar een verbinding maken van buitenaf naar mijn netwerk, en niet meer van het netwerk naar buiten?? ik heb niks veranderd??? heb alles nog eens nageken, maar alles staat naar mijn mening nog goed, heb al gezocht maar kon niet iets vinden over dit probleem, iemand.....??????

• relaxteb
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 15:16
iets meer info is wel handig :)
Wat voor een server, gebruik je isa, wat voor een verbinding etc..

Verwijderd

Heb je onder de Access policy de protocol rules nagekeken. Deze rules bepalen wat clients van je interne netwerk naar buiten toe mogen doen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry |:( ja ik gebruik windows 2000 in combinatie met ISA Server. maar dat stond ook al in de omschrijving..

en ja de access policy, is reeds nagekeken, en dat is alles oke..
daarom snap ik niet waarom die het in ene niet meer doet?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 10:28 ]

• relaxteb
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 15:16
gebruik je securenat of gebruik je een firewall client ?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Staat het RDP-protocol nog steeds tussen de lijst van protocollen? En weet je 100% zeker dat ook RDP meegenomen wordt in een Protocol Rule?

Soms helpt het trouwens wel om de Protocol Rule waar je protocol in voorkomt even te disablen en weer te enablen. Als het kan misschien even een reboot of een herstart van ISA Server :)

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik een firewall client.... en een restart help ook niet :/
Pagina: 1