Toon posts:

SD-card werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morgè.

Tijdens een XP installatie was mijn SD-card aangesloten op USB. Bij het opgegeven van de partities was de partitie van de SC-card ook zichtbaar en deze heb ik onbewust geformateerd. 8)7.
Nu is mijn kaartje niet meer te benaderen via XP. Hij wordt wel nog autom. gedetecteerd als ik hem in de USB ram, maar als ik hem wil benaderen dan krijg ik de melding dat 'ie geformateerd dient te worden. Dit werkt vervolgens niet.

Partition Magic herkent het kaartje helemaal niet meer als drive, dus dat is ook geen optie.

Weet iemand hoe ik deze RAW-partitie omzet naar een FAT partitie, zodat ik 'm weer kan benaderen in XP?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Er moet toch wel een programma zijn SD-cards mee te kunnen formateren?

Verwijderd

Topicstarter
Waar zit de Tech-Elite? :{.

Verwijderd

druk je kaartje ff in je camera en formateer....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 10:55:
druk je kaartje ff in je camera en formateer....
Als de camera mijn kaart herkende was er helemaal geen probleem geweest. De kaart kan niet gelezen worden in de camera en niet geformateerd worden als verwisselbare schijf.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-03 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer onder XP eens via een command prompt je SD-card te FDISK'en. Partitie verwijderen en opnieuw aanmaken. EN dan nog eens kijken of je hem opnieuw kunt formatteren. Of willicht dat partition manager van XP een uitkomst biedt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Als je Google of de GoT-search hier gebruikt dan zal je wel wat links naar de juiste programma's vinden. Als je niet teveel hebt lopen rommelen dan zou de data nog gewoon te recoveren moeten zijn (althans volgens de marketing van de diverse programma's).

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht en bij resultaten werd verwezen naar een format via een ActiveSynch plugin. Dit heb ik geinstalleerd, maar de card wordt ook niet gezien door ActiveSynch.

Andere evt. programma's voor te formateren ben ik niet tegengekomen en FDISK/PartitionMagic zien de card geeneens als drive, dus daar kan ik verder ook niets mee.

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-03 21:07

MrFish

Untitled

En de diskmanager van XP? Misschien kun je daarmee wel de partitie op je SD-kaart verwijderen.

Je vind 'm onder Start / run (uitvoeren) / diskmgmt.msc

Check mijn thuisbatterijsimulator

Pagina: 1