Toon posts:

Lite-on LDW-411S bulk = 4kus : Er liggen losse onderdelen in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor kerst een DVD fikker gekregen. Deze is aangekocht als een Lite-on LDW-411S bulk. Het bleek echter een 4kus te zijn. Technisch helemaal hetzelfde op de ontbrekende hoofdtelefoonaansluiting na. Er zit wel andere firmware in geloof ik.

Nou heb ik deze onlangs uit mijn oude pc uitgebouwd met de bedoeling om deze in te bouwen in mijn nieuwe. Tijdens het uitbouwen hoorde ik een getik in de DVD fikker. Ik dacht eerst ach dat zal misschien het kabeltje zijn dat voor de hoofdtelefoon aansluiting bedoeld is. Dat ding dus ingebouwd en gaan branden met als gevolg een luid getik en gekraak aan het einde en een mislukte DVD. 2e poging hetzelfde liedje.
Weer uitgebouwd en eens op zijn kop gehouden. Weer losse onderdelen in de DVD. Nogmaals ermee gebrand met prima resultaten.

In mijn optiek is deze fikker niet echt betrouwbaar en het eerder genoemde gekraak zal hem ook vast niet erg goed hebben gedaan.

Is er iemand iets bekend van een loshangend of loszittend onderdeel bij deze bulkversie ? Dit wil ik even zeker weten voor dat ik RMA ga aanvragen en hem teruggestuurd krijg met "dat is normaal meneer" of "hij doet het toch".

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03 20:36
ik kan je 1 ding vertellen: dat is dus niet normaal :P
gewoon RMA-en de boel met een duidelijk verhaal erbij en je zou zonder probleem een nieuwe moeten krijgen, en als je hem bij een beetje goede winkel gekocht hebt kun je direct een nieuwe meekrijgen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 09:05:
Ik heb voor kerst een DVD fikker gekregen. Deze is aangekocht als een Lite-on LDW-411S bulk. Het bleek echter een 4kus te zijn. Technisch helemaal hetzelfde op de ontbrekende hoofdtelefoonaansluiting na. Er zit wel andere firmware in geloof ik.

Nou heb ik deze onlangs uit mijn oude pc uitgebouwd met de bedoeling om deze in te bouwen in mijn nieuwe. Tijdens het uitbouwen hoorde ik een getik in de DVD fikker. Ik dacht eerst ach dat zal misschien het kabeltje zijn dat voor de hoofdtelefoon aansluiting bedoeld is. Dat ding dus ingebouwd en gaan branden met als gevolg een luid getik en gekraak aan het einde en een mislukte DVD. 2e poging hetzelfde liedje.
Weer uitgebouwd en eens op zijn kop gehouden. Weer losse onderdelen in de DVD. Nogmaals ermee gebrand met prima resultaten.

In mijn optiek is deze fikker niet echt betrouwbaar en het eerder genoemde gekraak zal hem ook vast niet erg goed hebben gedaan.

Is er iemand iets bekend van een loshangend of loszittend onderdeel bij deze bulkversie ? Dit wil ik even zeker weten voor dat ik RMA ga aanvragen en hem teruggestuurd krijg met "dat is normaal meneer" of "hij doet het toch".
Ik heb welliswaar niet de 4kus maar de 451S en hier zitten geen losse ondedelen in.
Lijkt me ook niet dat dat zo hoort en vooral als je door je brander op de kop te houden er maar op moet hopen dat dat losse onderdeel de rest niet beschadigt.
Misschien kun je vragen of ze op zijn minst het onderdeel kunnen vastzetten als ze moeilijk gaan doen over de RMA.

Verwijderd

Topicstarter
Crash-Override schreef op 03 maart 2004 @ 10:15:
...... en als je hem bij een beetje goede winkel gekocht hebt kun je direct een nieuwe meekrijgen :)
GISTRON, hoe handelen zij RMA af ??? Iemand daar ervaring mee ???

Verwijderd

Misschien ligt er nog een baco in die een Taiwanees nu al enkele maanden kwijt is. ;)
Pagina: 1