[XP] Kan site wel pingen, maar niet bekijken in IE

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje raar probleempje zo op de vroege morgen:

Ik kan m'n weblog niet meer benaderen. Niet die van mij, niet die van een vriendin, maar de beheerpagina en de frontpage willen evenmin op m'n scherm verschijnen.

Pingen naar web-log.nl lukt prima, maar als ik dan het ip wat ik terug krijg ik IE typ werkt het alsnog niet. Router en modem heb ik gereset, helpt niet. Geschiedenis, IE cache en cookies verwijderd, helpt ook niet. Andere mensen kunnen de site wel gewoon bekijken in IE, maar mij lukt het dus niet. Met geen enkele pc hier in huis, overigens.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen :?

Thanks in advance :)

Overigens: als het topic beter in IT of een ander subforum past mag ie natuurlijk gemoved worden.

• Timmert
  • Niet online
Het heeft zich vanzelf weer opgelost :)

Verwijderd

Je hebt zeker chello als provider? Ik kon gisteren ook sommige pagina's niet openen, kon wel pingen. Chello had problemen met hun DNS-server.

• Timmert
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 10:58:
Je hebt zeker chello als provider? Ik kon gisteren ook sommige pagina's niet openen, kon wel pingen. Chello had problemen met hun DNS-server.
Nope, XS4ALL...

DNS leek me ok, omdat ik na de url gepingt te hebben wel een ip terug kreeg en ik de site ook niet op het ip kon bekijken..