Toon posts:

Stampede voorstel

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
DPC is vandaag door de 2 miljoen gegaan bij TSC !!! het lijk mij leuk om bv de maand mei als stampmaand te aanmerken voor TSC. DPC doet het op dit moment erg goed en we kunnen door de stamp erg hoog komen ( we staan nu worldwide 5e )

dus onder het motto in mei stampen de koeien iedereen opzij !!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 08:01 ]

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:36
En wat denk je van UD en G@H? :D

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Sorry maar en in februari een Stampede en in mei weer eentje is mij iets te snel. Ik vind het op zich best om met dat soort acties mee te doen maar niet te vaak. Er zijn in mijn optiek teveel kleinere projecten die leiden onder een stampede en waar we normaal al alle zeilen bij moeten zetten om een acceptabele score weg te zetten. Die lopen dan het risico compleet ondergesneeuwd te worden

/(bb|[^b]{2})/

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:51
Voor een volgende stamepde zal een poll gehouden worden waaruit het winnende project gekozen zal worden. Datum daarvoor? Geen idee maar dat duurt nog wel een lange tijd hoor.

[ Voor 72% gewijzigd door MarcyDarcy op 03-03-2004 08:07 ]

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

denk dat we idd ff genoeg stampede hebben gehad.

Zien we over 3 a 4 maanden wel weer

Verwijderd

En daarbij was het volgens mij ook ng eens zo dat de het stampede project democraties wordt besloten.

Verwijderd

Topicstarter
owwkeee :D doen we hem later dit jaar :D :P

/me poest de posting wel weg

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Zowiezo ben ik van mening dat SoB het volgende Stampede Project word, daar dit project al 2 keer de runner-up is geworden.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

X-G schreef op 03 maart 2004 @ 08:38:
Zowiezo ben ik van mening dat SoB het volgende Stampede Project word, daar dit project al 2 keer de runner-up is geworden.
Het zal SoB wel worden inderdaad, maar laten we toch maar de poll afwachten. Het kan natuurlijk best zijn dat SoB wéér tweede wordt. :+

Forza Mucca!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 03 maart 2004 @ 08:38:
en dat is de power van democratie :*)

maar mei is wel een mooie maand om te beginnen weer, presies 3 maanen (A) daarna is iedereen op vakantie enzo

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 08:52

JustDutch

was ambtenaar :)

* JustDutch denkt dat soulmaster nu voldoende tijd heeft om een wervend stukje voor TSC te schrijven als de volgende stampede poll zich aandient

Forza Mucca

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

En toch vind ik dat we TSC moeten doen :P

Verwijderd

dan mag je daar op gaan stemmen als het zover is. (/me denkt is dat dat waars een van de weinige projecten is waar hij nog op mag stemmen.

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 14:26
Ik vind het opzich wel een leuk idee maar ik zou dan kiezen om februari juni en oktober als vaste stamp maanden te pakken. Op die mannier heb je het netjes verdeeld over een heel jaar. Daarnaast zit je in juni nog voor de vakanties. en de projecten zijn er ook nog genoeg SoB, TSC, D2OL, G@H, F@H en muon niet tevergeten zijn allemaal kanshebbers buiten de projecten die al geweest zijn of die ik vergeten ben.

Verwijderd

Ik denk dat we gewoon weer twee polls moeten doen, eentje met wanneer we de stampede willen, en eentje met welk project, is democratisch toch het beste

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 11:34

mcB

* mcB denkt dat het mooi zou zijn als de stampede naar TSC zou komen als de nieuwe client er is.
Tevens vind ik het een non-argument dat SoB het volgende stampede project moet gaan worden omdat ze 2 keer 2e zijn geworden in de poll.

* mcB is voor de democratische poll om te bepalen welk project het mag gaan worden Daar zal ik wel niet de enige in zijn die daar voor is. :)

Strix (Skullflame)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
09:18:44 [Soulmaster] mogguh Dutchman[wrk]
09:18:54 [Soulmaster] wil jij iets voor mij doen op GoT ?
09:19:04 [Soulmaster] ff mijn topic over stamp en tsc op slot gooien :D

Laten we over een maand of wat nog maar een keer kijken, tevaak stampen dempt het effect sterk :)

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.