Toon posts:

LG F900B vergeet instellingen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een LG F900B monitor, maar iedere keer wanneer deze een tijdje uit is geweest of in stand-by mode gestaan heeft zet hij de instellingen terug op een bepaalde manier.

Ik moet dus iedere keer opnieuw het beeld configureren.

res. op 1200×1024, 85Hz refresh rate.

Steeds zie ik dan weer zwarte randen aan alle kanten van het window en moet ik het dus weer vergroten en uitlijnen.....

Wie weet hoe ik dit op kan lossen....

Bedankt...

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:23

Pubbert

random gestoord

Ik heb zelf geen ervaring met LG monitoren, maar is het weg als je écht de stroom (stekkerblok met schakelaar bijv) eraf haalt, of ook al als je hem uit zet?

En ook nergens een "save" optie :?

Zoniet, dan lijkt de monitor gewoon defect (dat hij instellingen dus niet opslaat).. Garantie claimen! :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Ik heb zelf een F900P (groot broertje), deze heeft daar alleen last van als ik hem net aangezet heb, als ie ca 10 minuten aangestaan heeft is het beeld weer helemaal zoals ik dat ingesteld heb. Is bij mij een kwestie van een beetje warmworden dus. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bij mij denk ik ook, want na een tijdje schiet hij idd weer naar de normale instellingen....

Wel een beetje vreemd, ik heb hoer nl. nooit last van gehad met mijn Samsung Syncmaster

iig bedankt voor jullie reacties